Lyans nya tråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror att jag har gått ned ännu mer i vikt. Kan se revbenen ovanför brösten nu :crazy: Ätstörda Lyan jublar, vettiga Lyan är väldigt oroad
 
Har börjat tänka massor på pappa. Vikten tar allt mer tankekraft. Jag vill inte ha marsvinen mer, vill inte sköta dem och är livrädd för att de ska få ohyra. Har panik varje dag för det. Livrädd och har ångest för att pojkvännen ska göra slut, ljuga, svika mig eller tröttna på mig. Tokmycket ångest hela tiden både med och utan anledning
 
Har börjat tänka massor på pappa. Vikten tar allt mer tankekraft. Jag vill inte ha marsvinen mer, vill inte sköta dem och är livrädd för att de ska få ohyra. Har panik varje dag för det. Livrädd och har ångest för att pojkvännen ska göra slut, ljuga, svika mig eller tröttna på mig. Tokmycket ångest hela tiden både med och utan anledning
Hur har du det med andra vänner, ibland hjälper det ju att träffa lite folk utanför sin normalbubbla, kan bli så himla mycket inåt fokus annars.
 
Har börjat tänka massor på pappa. Vikten tar allt mer tankekraft. Jag vill inte ha marsvinen mer, vill inte sköta dem och är livrädd för att de ska få ohyra. Har panik varje dag för det. Livrädd och har ångest för att pojkvännen ska göra slut, ljuga, svika mig eller tröttna på mig. Tokmycket ångest hela tiden både med och utan anledning

Sorg är inte lätt att hantera ens om man är i balans från början. Det tar tid och den sköljer över en när man minst anar det. Jag hade nytta av att veta hur sorg ser ut så jag förstod hur de olika faserna kunde se ut och att det är helt ok att känna det man känner :)

Försök ta hand om dig och var snäll med dig själv! :heart
 
Hur har du det med andra vänner, ibland hjälper det ju att träffa lite folk utanför sin normalbubbla, kan bli så himla mycket inåt fokus annars.
Har nog blivit alldeles för mycket med folk sista d´tiden med ny pojkvän och allt som hör till. Det känns som om huvudet h¨ller på att sprängas. Har ju varit helt extremt uppe i varv med den nya medicinen under lång tid också
 
Sorg är inte lätt att hantera ens om man är i balans från början. Det tar tid och den sköljer över en när man minst anar det. Jag hade nytta av att veta hur sorg ser ut så jag förstod hur de olika faserna kunde se ut och att det är helt ok att känna det man känner :)

Försök ta hand om dig och var snäll med dig själv! :heart
Tror att det börjat sjunka in med pappa nu. Har inte känts på riktigt innan . Han har ju varit borta under lång tif och vi har redan sörjt honom påm sätt och vis men det är ju helt annat när han faktiskt är borta på riktigt och jag aldrgj mer kommer att få träffa honom :cry:
 
Tror att det börjat sjunka in med pappa nu. Har inte känts på riktigt innan . Han har ju varit borta under lång tif och vi har redan sörjt honom påm sätt och vis men det är ju helt annat när han faktiskt är borta på riktigt och jag aldrgj mer kommer att få träffa honom :cry:

Jag vet precis hur det känns, jag saknar min pappa fortfarande ibland fast det snart är fyra år sedan han dog. Man vänjer sig trots allt, det blir bättre med tiden :)
 
Tror att det börjat sjunka in med pappa nu. Har inte känts på riktigt innan . Han har ju varit borta under lång tif och vi har redan sörjt honom påm sätt och vis men det är ju helt annat när han faktiskt är borta på riktigt och jag aldrgj mer kommer att få träffa honom :cry:

Tror att det är viktigt att låta dig själv sörja. Det gör ont att förlora en nära anhörig. :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 942
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 020
Senast: Niyama
·
Hemmet Jag förstörde en kupol till min lampa när jag sparade Radar på den. Kan man köpa nya kupoler någonstans eller måste jag kassera hela lampan?
Svar
2
· Visningar
285
Senast: warg
·
Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
29 30 31
Svar
603
· Visningar
43 600

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp