Bukefalos 28 år!

MELODIFESTIVALEN 2017 - FINALEN!!!

Har jag ju sagt flera gånger ;)
Men det ÄR nåt där i ögonen jag gillar hehe.
Och i officiella klippet ler han i början, tror det är ett smart drag :)
Sen är det väl hela grejen m numret, det man minns den för - att det är välpolerat, lite strikt.... Men dansarna tycker jag är mer mjuka, de ler flera gånger så det väger upp.
Jag tycker bara det lyser creepy äganderätt över kvinnan om både låten och numret...
 
Ja, fast det har ju varit rätt kasst de senaste åren. Så jag förstår att tittarsiffrorna sjunkit. Det var mycket bättre när alla nordiska länderna var representerade!
Skitsamma, det har ändå varit en upptakt till ESC tycker jag. Roligare att se en panel än att själv sitta och plåga sig igenom alla bidrag på youtube.
 
MEN VAD FA...........!!
Satt just på lunchen med en kollega och pratade esc och hur vi längtade till införprogrammet!! Och så ser jag detta!! SKANDAL och MISÄR!!!!! :arghh:

Alltså... de skriver att tittarsifforna varit låga.. Det kan jag köpa lite, då det var MKT bättre med den nordiska panelen de hade förut.. Men ändå!
Jag kikar ju på alla länder på youtube innan, men detta inför... Det är ju liksom tradition!
Och så brukade jag och pappa sms:as under programmets gång.... tror inte han orkar leta på youtube som jag :(
 
Man kan ju också om man är intresserad titta på Wiwibloggs på YT när de recenserar bidragen. De har ju redan börjat iom att de följer alla nationella uttagningarna.

Här är som exempel deras reaktion på Robin Bengtssons Mellovinst och hur de tror att det går i Kiev:
 
Du har erfarenhet av det alltså (YT)? :cautious:

Nej, men det skulle ju bli alternativet. Jag har brukat kolla ganska många men inte alla.

Man kan ju också om man är intresserad titta på Wiwibloggs på YT när de recenserar bidragen. De har ju redan börjat iom att de följer alla nationella uttagningarna.

Här är som exempel deras reaktion på Robin Bengtssons Mellovinst och hur de tror att det går i Kiev:

Tack för tipset, de var bra! Om än lite väl seriösa.
 
Men har du inte fått tummen ur ÄN? Har du bestämt dig i valet då? :)

:o Jag veeeet det är illa... skäms ;)
Brukar boka i april men då vi ev vill till populär ö så går resorna åt som smör har jag märkt...
Men tänkte köra 2 v och då måste det kännas rätt haha.
 

Liknande trådar

Tjatter Tiden går fort när man har roligt.... På lördag är det MELLOFINAL! :banana::banana::banana: Vi har gått igenom 4 deltävlingar och...
21 22 23
Svar
448
· Visningar
22 869
Senast: Karfitsa
·
Tjatter Ni trodde väl inte jag glömt årets höjdpunkt här på Buke?? :D:D:D Nä nä, här kommer årets första tråd om MELODIFESTIVALEN...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 442
Senast: Scata
·
Äldre Japp! Nästa helg är det då dags, för finalen i Melodifestivalen 2018! :banana::banana::banana: Vad fort det har gått, vips så har vi...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
9 955
Senast: Knasibas
·
Äldre Då är det snart dags att utse de allra sista finalisterna! :banana::banana::banana: Andra chansen har sett lite olika ut senaste åren...
15 16 17
Svar
328
· Visningar
9 354
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp