Bukefalos 28 år!

MELODIFESTIVALEN 2017 - FINALEN!!!

Hahah veeeet ju inte ;) Men lutar åt Naxos! Dyrare men pengarna finns hehe
Vad som talar för Naxos är väl att det blir en helt ny ögrupp för er? Ni har inte varit i Kykladerna, om jag kommer ihåg rätt. För många ÄR det där blåvita Grekland, jag håller inte helt med men visst är Kykladerna speciellt.

Jag tror att ni får det bra hur ni än gör.
 
Vad som talar för Naxos är väl att det blir en helt ny ögrupp för er? Ni har inte varit i Kykladerna, om jag kommer ihåg rätt. För många ÄR det där blåvita Grekland, jag håller inte helt med men visst är Kykladerna speciellt.

Jag tror att ni får det bra hur ni än gör.
Ja har ju inte blivit besviken hittills ;)
Samos är ju favoriten hittills och vill ju verkligen tillbaka, samtidigt som vi vill upptäcka fler platser.
Som du säger, vi har ju inte provat kykladerna ännu hehe. Kanske kan börja med återresor efter det sen ;)
 
Ja har ju inte blivit besviken hittills ;)
Samos är ju favoriten hittills och vill ju verkligen tillbaka, samtidigt som vi vill upptäcka fler platser.
Som du säger, vi har ju inte provat kykladerna ännu hehe. Kanske kan börja med återresor efter det sen ;)

Du måste berätta sedan vad det blir, och framförallt efteråt vad du tyckte. :)
 
Vid Maragas :) längst ut mot Ag Anna till :)
Jag har inte varit på stränderna på Naxos på många år men när jag var det, så började den finaste delen just vid Maragas. Därifrån och söderut var det kanonfint.

Ni får det säkert jättebra! Och Samos kan ni ju åka tillbaka till vilket år som helst. :)
 

Liknande trådar

Tjatter Tiden går fort när man har roligt.... På lördag är det MELLOFINAL! :banana::banana::banana: Vi har gått igenom 4 deltävlingar och...
21 22 23
Svar
448
· Visningar
22 753
Senast: Karfitsa
·
Tjatter Ni trodde väl inte jag glömt årets höjdpunkt här på Buke?? :D:D:D Nä nä, här kommer årets första tråd om MELODIFESTIVALEN...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 345
Senast: Scata
·
Äldre Japp! Nästa helg är det då dags, för finalen i Melodifestivalen 2018! :banana::banana::banana: Vad fort det har gått, vips så har vi...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
9 946
Senast: Knasibas
·
Äldre Då är det snart dags att utse de allra sista finalisterna! :banana::banana::banana: Andra chansen har sett lite olika ut senaste åren...
15 16 17
Svar
328
· Visningar
9 344
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp