Bukefalos 28 år!

Så mycket bättre - Ulvlek edition!

Jag trodde faktiskt att det skulle vara @Magnum som jag behövde övertyga. Inte liksom båda :o
Hade du nån röst kvar? Jag tänkte att det värsta som kan hända är att det blir 2-2 i tråden och då kan du avgöra med dold röst. Trodde dock spiken redan satt i BSFs kista :meh:, var inne på att skriva mer om dig och BSF innan nattdl igår eftersom jag då petat in dig på röstfifflarrollen men jag orkade inte.
 
Hade du nån röst kvar? Jag tänkte att det värsta som kan hända är att det blir 2-2 i tråden och då kan du avgöra med dold röst. Trodde dock spiken redan satt i BSFs kista :meh:, var inne på att skriva mer om dig och BSF innan nattdl igår eftersom jag då petat in dig på röstfifflarrollen men jag orkade inte.
Jag hade båda rösterna kvar! Så jag trodde ju också att det skulle lösa sig :p
 
Jag hade båda rösterna kvar! Så jag trodde ju också att det skulle lösa sig :p
Du skulle ha tagit upp att det är smartare att låta det stå lika i tråden och hoppas på att röstfifflaren har nån röst kvar :angel:. Har för mig vi har gjort så nångång innan, men då var det ju en vanlig röstfifflare som inte kunde få slut på röster.
 
Nä, du var ju inte kass? Kanske lite nu med sista rösten då :p men inte annars.
Ja Lite :cautious:

Hade verkligen BSF och bollen 50/50 och tog fel ändå :rofl: men va!
gick alldeles wild and crazy och tänkte att jag byter till bollen då, inte ta det till lottning. Korkat :cool:
 
Notera att ulvarna inte använde sin sia och fifflaren bara en röst :) Min uppfattning är att de där extra förmågorna varierar väldigt mkt beroende på vem som har rollen..

Och jag känner mig mer övertygad nu om att lösmynt spion kan vara en större tillgång än en vanlig spion om ma har lite flyt, vad tror ni?
 
Du skulle ha tagit upp att det är smartare att låta det stå lika i tråden och hoppas på att röstfifflaren har nån röst kvar :angel:. Har för mig vi har gjort så nångång innan, men då var det ju en vanlig röstfifflare som inte kunde få slut på röster.
Ja det hade varit smart :angel::laugh:
 
Jag är rätt stolt över att jag inte bara nailade lyan i ett PM till Lenis typ jättetidigt utan även att bollen var röstfifflare och att q var ängeln var ju rena skolboksexemplet hos @Niyama - jag trodde faktiskt att Niyama visste att bollen__ var fifflare för hon hade henne som god i dåläget
 
Notera att ulvarna inte använde sin sia och fifflaren bara en röst :) Min uppfattning är att de där extra förmågorna varierar väldigt mkt beroende på vem som har rollen..

Och jag känner mig mer övertygad nu om att lösmynt spion kan vara en större tillgång än en vanlig spion om ma har lite flyt, vad tror ni?
Nä varför skulle de behöva använda sian när de har en lösmynt spion som direkt outar sig och ängeln?! Men vilka rader fick dom?

Jo, jag tycker absolut lösmynt spion är starkare än vanlig. Även siare som delar ut sior har varit starkare än vanlig ibland.
 
Jag är rätt stolt över att jag inte bara nailade lyan i ett PM till Lenis typ jättetidigt utan även att bollen var röstfifflare och att q var ängeln var ju rena skolboksexemplet hos @Niyama - jag trodde faktiskt att Niyama visste att bollen__ var fifflare för hon hade henne som god i dåläget
Hur ser ni sånt där?
 
Jag är rätt stolt över att jag inte bara nailade lyan i ett PM till Lenis typ jättetidigt utan även att bollen var röstfifflare och att q var ängeln var ju rena skolboksexemplet hos @Niyama - jag trodde faktiskt att Niyama visste att bollen__ var fifflare för hon hade henne som god i dåläget
Du hann ju se till att jag fick det hett om öronen iaf :p.
 
Nä varför skulle de behöva använda sian när de har en lösmynt spion som direkt outar sig och ängeln?! Men vilka rader fick dom?

Jo, jag tycker absolut lösmynt spion är starkare än vanlig. Även siare som delar ut sior har varit starkare än vanlig ibland.

det är det jag menar med drällrad i listan :)
 
Ja och jag siade dig för säkerhets skull :D:D
Hade jag inte varit siare så fattar du väl att jag gått efter dig som en galning :p om jag inte fattat att du var spion
Ja, alltså hade jag varit ond hade jag tänkt efter många gånger innan jag la en andraröst på dig för jag vet hur du jagar mig när du är god.
 
Ja, förstår dig! Anade igår att du var röstfifflaren där i diskussionen om att röstfifflaren måste vara med på tåget.
Jag tyckte ju också det. Hade bollen som röstfifflare fram till idag ju
Men sedan fick jag inte ihop att du höll magnum så god :banghead: så trodde du fått spionrad att fifflaren röstat på killaloe.
Aja.

Stekpanna goddag :yuck:
Jag förvarnade ju om att jag hade dåligt med tid på kvällarna denna veckan - men gjorde mitt bästa :)
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 392
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 696
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 502
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 180
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp