Bukefalos 28 år!

Så mycket bättre - Ulvlek edition!

1. Niyama - lösmynt spion
2. hemlig/paddington - bybo
3. bollen__ - röstfifflare
4. qitis - ängel
5. Killaloe - ond
6.Blacksmithfarm - ond
7. cirkus - siare
8. Magnum - bybo
9. Mirtai - bybo
10. LenaH - ond

siare, ängel, lösmynt spion, röstfifflare, ond x 3, bybo x 3

dag1

Killaloe (ond) lynchas
ängeln skyddar sig själv
siaren siar Niyama

drällrad: siaren siar Niyama
ulvarna trollar mirtai att rösta på Qitis
cirkus (siare) käkas

dag2
paddington (bybo) lynchas
mirtai (bybo) käkas
ängeln skyddar sig själv
spionen dräller till qitis
drällrad ängeln skyddar qitis
ulvarna trollar Nitama att rösta på magnum

dag 3
LenaH (ond) lynchas
ängeln skyddar sig själv
Niyama (spion) äts
skulle skickat spioninfo till Qitis

dag 4
bollen (fifflare) lynchas
röstfifflaren röstar på bsf
magnum (bybo) äts
 
Ja, förstår dig! Anade igår att du var röstfifflaren där i diskussionen om att röstfifflaren måste vara med på tåget.
Jag trodde innan du dog att du var ängel och q spion. Men det var ju tvärtom. Men när hon var så tjurig så blev jag så jäkla nojjig att hon var ond och magnum ängel när du hade magnum som god också :o
 
I början tänkte jag att nu får jag sluta leka, jag kan ju verkligen inte spela längre när jag är god :banghead:. Men nu är jag glad att min lista stämde iaf, så var inte helt väck.
 
Jag trodde bsf skulle få mer positivt av att hon fick röst av killa så tidigt, men det var ni vassa nog att se igenom :) det hade inte jag gjort lika lätt :o:D

För övrigt går dagens extra diplom till @cirkus som nailade lyan först av alla jag har koll på!
 
Men varför var du så säker på @Magnum ?
Så säker var jag ju inte, men när det inte finns en siare så måste man ju liksom gå på nånting och jag trodde verkligen inte att hon skulle inleda med att alibirösta. Men Killa - BSF kändes som en ganska typisk alibiröst och sen när du kommenterade dessa två röster som du gjorde så kändes det än mer så.

Men var en aning frustrerad idag när folk trodde jag visste något om Magnum, för det gjorde jag ju inte.

Sen @Mirtai trodde jag var i lyan pga första trollningen.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 392
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 696
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 502
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 180
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp