Snacktråden (troligtvis nummer 126 eller nåt)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Snacktråden (troligtvis nummer 126 eller nåt)

Syns att det går framåt. Han kommer upp lite mer från framdelen varje gång du lägger in bilder. Tror han kommer bli kanonfin när han får till styrkan att bära sig ordentligt, han ser väldigt mjuk ut och ser ut att röra sig sådär flytande.
 
Sv: Snacktråden (troligtvis nummer 126 eller nåt)

När jag ändå har dig på tråden...

Snälla Gullan kan du göra något åt bilderna, jag blir tokig av rutan som kommer upp flera gånger varje gång man går in i någon av trådarna du lagt in bilder i.
Kan du inte ändra inställningarna på din blogg eller lägga in bilderna från nån annan fotosida istället?

Om du har ändrat och det är de gamla bilderna som gör så att rutan kommer upp så kanske moderator kan hjälpa till och ta bort dem så att vi slipper dessa pop-up rutorna som kommer upp hela tiden.


I-landsproblem, ja visst :D:angel:
 
Sv: Snacktråden (troligtvis nummer 126 eller nåt)

Blev en kvällstur med Laukur igår medan sambon gick ut och gick med dottern och hunden :)

Han va suuuperpigg och allt var lite småfarligt haha, men han lyssnade på mig och vi tog en kort galopp till och med :)

Bild från när vi kom tillbaka, visst blev han snygg i sitt nya schabrak? :D

527946_3531991105433_1589592016_n.jpg
 
Sv: Snacktråden (troligtvis nummer 126 eller nåt)

Tack för din kommentar han gick fram riktigt bra i paddocken och en hel del annat hände hm harkel glad jag har bra balans nu.
 
Sv: Snacktråden (troligtvis nummer 126 eller nåt)

Haha, hoppsan. Ja man får ju se det som lite extra balansträning ;) Även om det inte alltid är så uppskattat. :angel:

Konstigt, får se om det kanske hjälper med fler som kontaktar moderator. Om inte så borde ju moderator ganska snart bli lika trött på alla mail som vi är på pop-up fönstren :angel:;)
Skämt åsido, jag hoppas att moderator kan vara snäll att hjälpa till att ta bort dem. :):bow:
 
Sv: Snacktråden (troligtvis nummer 126 eller nåt)

KL*

Min häst är bäst! Han är så glad, pigg och lycklig, och gör alltid så himla bra ifrån sig.

I höst flyttar jag över till Australien och NZ och skall jobba med islandshästar en period. Jag är lycklig! Däremot känns det fruktansvärt att lämna Hnokki hemma då. Man kanske kan smuggla med honom på planet? Så stor är han ju inte.
 
Senast ändrad:
Sv: Snacktråden (troligtvis nummer 126 eller nåt)

Säger det samma ..
Ska se om pappa lyckas få över filmerna och kan skicka.
Mammas kamera slutade fungera :mad:
 
Sv: Snacktråden (troligtvis nummer 126 eller nåt)

Men nej, vad roligt! Vad är det för arbetsuppgifter du ska ha? Och hur blev det just Australien/NZ?
 
Sv: Snacktråden (troligtvis nummer 126 eller nåt)

Haha, hoppsan. Ja man får ju se det som lite extra balansträning ;) Även om det inte alltid är så uppskattat. :angel:

Konstigt, får se om det kanske hjälper med fler som kontaktar moderator. Om inte så borde ju moderator ganska snart bli lika trött på alla mail som vi är på pop-up fönstren :angel:;)
Skämt åsido, jag hoppas att moderator kan vara snäll att hjälpa till att ta bort dem. :):bow:

Den omöjliga moderatorn har tagit bort de oönskade bilderna, däremot så ligger det med stor säkerhet bilder långt mycket tidigare i denna tråd. Eftersom tråden nu är över 2000 inlägg lång så tänker jag inte söka igenom hela den pga det här.

Hälsningar den omöjliga moderatorn Boj
 
Sv: Snacktråden (troligtvis nummer 126 eller nåt)

Aj då, är det så illa alltså. Det förstår jag absolut att du inte är så sugen på.

Äsch, de är ju ändå snart dags för en ny tråd, så det löser väl sig självt ganska snart. :D


Så kom igen nu folket, uppdatera som galningar med massor av bilder så att tråden blir för lång och stängs :D:angel:
 
Sv: Snacktråden (troligtvis nummer 126 eller nåt)

Haha det är min bästa kompis, hon satt kvar :D
Pålle har bara ett öga, så kom hon fel på hindret blev det antingen vägran eller ett sjujäkla skutt.
 
Sv: Snacktråden (troligtvis nummer 126 eller nåt)

*kl

Har tänkt nu ett tag att köpa lite böcker, det var alldeles för länge sen. Någon som sitter på något bra boktips? Behöver inte bara vara om just islandshästar, jag har "Dressyr med Kyra" hemma och den är fantastisk.
 
Sv: Snacktråden (troligtvis nummer 126 eller nåt)

Är den inte redan för lång? 2000 inlägg brukar man väl kunna bryta en tråd efter. Är väl bara att starta en ny och triangla den här...
 
Sv: Snacktråden (troligtvis nummer 126 eller nåt)

kl
Igår var Figge hos tandläkaren och han var jätteduktig men det var svårt att lugna ner han. Det krävdes två sprutor lugnande innan han gav upp. Han hade en vargtand på höger sida i överkäken som togs bort och så slipade han lite på några tänder som började bli vassa. Det är så skönt att det är gjort nu=) Nu får han inte ridas på två veckor. Så det blir lite sommarvila för han nu. Tänker jobba lite från marken och ta ngn promenad så han inte blir som en stor ballong! haha Tur att dom står inne på nätterna iallfall. Mkt mat finns det iallfall men det är väl bättre än tvärtom om man kan ta in dom. =)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 547
Senast: cirkus
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 050
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
14 320
Senast: mrkarisma
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 104

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp