Bukefalos 28 år!

Studentkorridoren (aka Dårulvsleken)

Jag siade Habina och fick svaret "Hon är med i leken".
Tänkte att hon kanske var ond - men tänkte att det kanske fanns en god roll som inte heller visades i sior. Så jag avvaktade. Nu var hon ond, men trots att jag inte röstade på henne så käkades jag.
 
Och jag var rätt men inte 100 säker på att hemlig var mamman efter första nattDL därför var jon aldrig misstänkt
Varför hittade du på det där om att jag inte tror det finns en ängel? Förtydligade det inatt och sen använde du det i röstinlägget idag, då kändes du väldigt ond 😅
 
Kan jag få säga det nu? ENDA twisten i leken är att alla fått mer eller mindre tweakade specialroller med en knapphändig beskrivning i rollistan. Alla kodord och konstigheter har ni uppfunnit själva.
Dock var alla era konstiga teorier bra inspiration till extrakurser som universitetet erbjuder :angel:
"Hur man gör en lek med twistar", "Varför en lek där alla ulvar måste använda specifika ord är absurd", "Hur du som ulv i underläge fortsätter ha kul genom att psyka goda", "Vem skulle någonsin få för sig att göra en lek där ulvar inte får rösta på varandra", "2 eller fler lyor i en lek, och andra teorier som deltagare kommer med som är konstigare än något LL hittat på" och "Akta så ni inte ger Madalitso fler idéer till twistade lekar om ni inte är beredda på att faktiskt leka dem".
 
Jag som administrativ assisten höll förresten på att få hicka första gången någon tog upp att leken kunde ta slut tidigast dag 6 (till och med dag 7 iom lynchstoppet) och jag insåg att de hade rätt nu när alla möjligheter till att käka ulvar försvunnit, för hur skulle jag lyckas hitta på nya kurser och lärandemoment till alla dagar :rofl:
Det var nära ni fick gå en kurs som hette "Varför LL bör räkna på lekens maxium- och minimumlängd utifrån rollistan innan lekstart" :angel:
 
Och till alla goda som tyckte de fick för lite info om sin roll: Ulvarna i lyan fick inte ens veta vem som var vem av dem, och eftersom stackars @Elo åkte direkt visste de inte vem käkvalet fallit på heller.
 
Jag som administrativ assisten höll förresten på att få hicka första gången någon tog upp att leken kunde ta slut tidigast dag 6 (till och med dag 7 iom lynchstoppet) och jag insåg att de hade rätt nu när alla möjligheter till att käka ulvar försvunnit, för hur skulle jag lyckas hitta på nya kurser och lärandemoment till alla dagar :rofl:
Det var nära ni fick gå en kurs som hette "Varför LL bör räkna på lekens maxium- och minimumlängd utifrån rollistan innan lekstart" :angel:
Rätt åt dig! :D ;) (hickan alltså)



(Är rätt säker på att det var jag som sa det)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 621
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 702
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 943
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 249
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp