Bukefalos 28 år!

Tävlingar 2016

Trillar in här och tar åt mig äran för hästen jag tävlade förra året (ja, och tre år innan dess men inte FT), han startade sin första fälttävlan med nya ägaren idag och vann 90-klassen med 44 starter i Mantorp :love:.

?

Första? Har jag drömt att du skrev att han inte kom runt hoppningen på förra tävlingen i mantorp?
 
*KL*

Nu är det ju snart min tur, Botkyrka! :) De verkar ha byggt ett nytt vattenhinder, det ska bli kul att se. Men förhoppningsvis inte på alltför nära håll! ;)

/Lady_S
 
*KL*

Nu är det ju snart min tur, Botkyrka! :) De verkar ha byggt ett nytt vattenhinder, det ska bli kul att se. Men förhoppningsvis inte på alltför nära håll! ;)

/Lady_S
Det fanns redan förra året men de bygger ut det ytterligare nu, jag var där i förrgår och de höll på för fullt. :)
 
Det fanns redan förra året men de bygger ut det ytterligare nu, jag var där i förrgår och de höll på för fullt. :)
Jag är så imponerad över hur mycket jobb de lägger ner på banan! :love: Som alla FT-arrangörer lägger ner på sina banor! Och så glad att de gör det! :)

Vi jobbar på att hjälpa till att dela bördan, men har inte kommit längre än till Sugar Cup och Startfälttävlan. Än. :bump:

/Lady_S
 
Jag är så imponerad över hur mycket jobb de lägger ner på banan! :love: Som alla FT-arrangörer lägger ner på sina banor! Och så glad att de gör det! :)

Vi jobbar på att hjälpa till att dela bördan, men har inte kommit längre än till Sugar Cup och Startfälttävlan. Än. :bump:

/Lady_S

Blir det någon startfälttävlan i år? :)
 
Hoppas det inte blir de helger jag är på bröllop, treårstest eller premiering. Alldeles för få helger innan november. :crazy:
Det är svårt öht att hitta passande helger. :crazy: Det ska ju inte krocka med mina tävlingar och inte med ponnyernas lagserier i hoppning.

/Lady_S
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
529
Senast: ufot
·
Tävling Vet att det finns en gammal tråd om detta, men det kan väl vara kul att starta upp en ny😉 Så, vad är det sjukaste/värsta som ni sett...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
16 167
Senast: corzette
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
459
Senast: hamilton1
·
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 383
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp