Tävlingsdatabasen - Hjälp!

Sv: Tävlingsdatabasen - Hjälp!

*kl*
Vad betalar jag denna avgift på 10 kr för? Administration säger de på SVRF. Jag har nu TVÅ gånger mejlat för att de ska ändra mina uppgifter, det är bla fel klubb. Två mejl senare har inget hänt. Mejlen har jag skickat med några veckors mellanrum, det senaste för ca 6 v sen och inget har blivit ändrat.
Jag vill ju inte anmäla och det står fel klubb.

Jo det är ju det man undrar, varför betalar man avgiften?? Vad får vi för pengarna? Inte mycket.
Jag har varit tvungen att använda tdb ett antal gånger nu, och det är alltid något strul. De för inte över pengarna i tid till arrangören, problem att anmäla osv.
 
Sv: Tävlingsdatabasen - Hjälp!

Jo det är ju det man undrar, varför betalar man avgiften?? Vad får vi för pengarna? Inte mycket.
Jag har varit tvungen att använda tdb ett antal gånger nu, och det är alltid något strul. De för inte över pengarna i tid till arrangören, problem att anmäla osv.


word! :bow::bow:
 
Sv: Tävlingsdatabasen - Hjälp!

*KL*
Nu har jag fyllt i en "Uttagsblankett" och faxat iväg, har pengar på kontot som jag inte kommer att utnyttja iår iaf sas, så dom vill jag ha tillbaka. Dom gör mkt mer nytta hos mig än att dom får hova in ränta på pengarna :devil:
Så nu ska vi se hur lång tid det tar innan pengarna (förhoppningsvis) sitter på mitt konto.
 
Sv: Tävlingsdatabasen - Hjälp!

Halleluja - kors i taket och allt annat.

Jag har nu efter tre mejl äntligen rätt klubb. Undrar om de har varit inne här och läst? :devil:
 
Sv: Tävlingsdatabasen - Hjälp!

Halleluja - kors i taket och allt annat.

Jag har nu efter tre mejl äntligen rätt klubb. Undrar om de har varit inne här och läst? :devil:

De har ju faktiskt det. :p De var nån kille från TDB som svarade i den här tråden tidigare.

Hursom!
Nu är vi uppe i 1909 namn!! 91 kvar till 2000!
 
Sv: Tävlingsdatabasen - Hjälp!

*KL*
Nu har jag fyllt i en "Uttagsblankett" och faxat iväg, har pengar på kontot som jag inte kommer att utnyttja iår iaf sas, så dom vill jag ha tillbaka. Dom gör mkt mer nytta hos mig än att dom får hova in ränta på pengarna :devil:
Så nu ska vi se hur lång tid det tar innan pengarna (förhoppningsvis) sitter på mitt konto.

Skulle inte heller förvåna mig om de tar en extra adiminstrativ avgift för att sätta tillbaka pengarna. :angel:
 
Sv: Tävlingsdatabasen - Hjälp!

De har ju faktiskt det. :p De var nån kille från TDB som svarade i den här tråden tidigare.

Hursom!
Nu är vi uppe i 1909 namn!! 91 kvar till 2000!

Han var ju från Equipe, inte SVRF som ska sköta administrationen (och ha 10 kr/anmälan för det)
 
Sv: Tävlingsdatabasen - Hjälp!

kl

Jag anmälde mig till en tävling i fredags via det här systemet.
Det stod att jag skulle betala in pengarna innan den 15e.
Om jag nu inte göör det, vad händer då?
Jag vill betala på plats, får man inte det?
Bara så jag vet ifall jag ska säga till pappa att skicka pengarna via bg. :p
 
Sv: Tävlingsdatabasen - Hjälp!

Du måste kolla med arrangören om du kan betala på plats. Annars kan arrangören räkna din anmälan som återtagen i och med att anmälningsavgift inte är inbetald.
 
Sv: Tävlingsdatabasen - Hjälp!

Man blir så förbannad!! :mad:


Du har möjligen inte pratat med den som hade hand om er dressyrtävling (häst) för ett tag sen? Hon har en del fula ord att säga om det fantastiska nya systemet och hur "lätt" det är att få support.:crazy:
 
Sv: Tävlingsdatabasen - Hjälp!

kl

Har läst lite av tråden och läste då bla endel av det som han från equipe skrivit.
Han skrev att man inte var tvungen att betala via nätet om det står att alla avgifter betalas på plats i proppen.. Så när jag anmälde mig tänkte jag inget på det.. men nu så har jag fått en påminnelse om att jag måste betala in pengarna annars kommer inte min anmälan att skickas till klubben.. Är det nått jag kan göra åt det eller måste jag helt enkelt avanmäla via nätet och sen ringa och anmäla mig? Tacksam för svar! :bow:
 
Sv: Tävlingsdatabasen - Hjälp!

Nu har jag läst igenom hela tråden och är om möjligt ännu mer övertygad om att detta är för dj...la dåligt system

Nån fick en smart affärsidé och lyckade obemärkt baxa det hela vägen...:mad:

Så nu har jag skickat iväg upproret till hela mailboxen (och de är några stycken eftersom jag sköter anmälningarna till vår klubb = vet alltså en del om sekretariat)

Själva är vi förövrigt avstängda från systemet då vi lyckades anmäla till en tävling och sen :eek:förstod:eek: att det skulle skapas nåt konto :eek: varvid vi satte in pengarna direkt till arrangören och är nu skyldiga systemet 10:-:cry:

Fortsättningsvis skickar vi anmälan med snigelpost till de som använder TDB:devil:
 
Sv: Tävlingsdatabasen - Hjälp!

kl

Har läst lite av tråden och läste då bla endel av det som han från equipe skrivit.
Han skrev att man inte var tvungen att betala via nätet om det står att alla avgifter betalas på plats i proppen.. Så när jag anmälde mig tänkte jag inget på det.. men nu så har jag fått en påminnelse om att jag måste betala in pengarna annars kommer inte min anmälan att skickas till klubben.. Är det nått jag kan göra åt det eller måste jag helt enkelt avanmäla via nätet och sen ringa och anmäla mig? Tacksam för svar! :bow:

Jag har anmält min dotter till en tävling där det står i proppen att betalning sker på plats. I tävlingsdatabasen står det då alltå 0 kr som jag ska betala, jag måste alltså betala på plats. Det borde stått 0 kr på din anmälan också.
Vem fick du påminnelsen av?
 
Sv: Tävlingsdatabasen - Hjälp!

Nu har jag läst igenom hela tråden och är om möjligt ännu mer övertygad om att detta är för dj...la dåligt system

Nån fick en smart affärsidé och lyckade obemärkt baxa det hela vägen...:mad:

Så nu har jag skickat iväg upproret till hela mailboxen (och de är några stycken eftersom jag sköter anmälningarna till vår klubb = vet alltså en del om sekretariat)

Själva är vi förövrigt avstängda från systemet då vi lyckades anmäla till en tävling och sen :eek:förstod:eek: att det skulle skapas nåt konto :eek: varvid vi satte in pengarna direkt till arrangören och är nu skyldiga systemet 10:-:cry:

Fortsättningsvis skickar vi anmälan med snigelpost till de som använder TDB:devil:


Och systemet är skyldig mig 10kr :devil:
 
Sv: Tävlingsdatabasen - Hjälp!

kl

Har läst lite av tråden och läste då bla endel av det som han från equipe skrivit.
Han skrev att man inte var tvungen att betala via nätet om det står att alla avgifter betalas på plats i proppen.. Så när jag anmälde mig tänkte jag inget på det.. men nu så har jag fått en påminnelse om att jag måste betala in pengarna annars kommer inte min anmälan att skickas till klubben.. Är det nått jag kan göra åt det eller måste jag helt enkelt avanmäla via nätet och sen ringa och anmäla mig? Tacksam för svar! :bow:

Så skrev han inte. Han skrev att ARRANGÖREN kan låta bli att använda betalsystemet men i ditt fall har arrangören bestämt sig för att använda hela systemet fullt ut och det innebär att du måste betala in pengarna till ditt konto annars blir du avanmäld automatiskt.
 
Sv: Tävlingsdatabasen - Hjälp!

Jag har anmält min dotter till en tävling där det står i proppen att betalning sker på plats. I tävlingsdatabasen står det då alltå 0 kr som jag ska betala, jag måste alltså betala på plats. Det borde stått 0 kr på din anmälan också.
Vem fick du påminnelsen av?

I ditt fall har arrangören bestämt sig för att inte använda betaldelen i systemet, därför behöver du inte betala i förskott. I Raiders fall är det inte så.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 729
Senast: Lhas
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 526
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 108
Senast: Castellini
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 913
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp