Bukefalos 28 år!

The hunger games (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
1. glömmerallt -Som vanligt är GA med och resonerar om rollerna och deras funktioner, säger inget om hennes roll, tycker att de goda rollerna är försvagade mot de senaste lekarna -får vara neutral så länge
2. Blacksmithfarm -Verkar på bettet och är med och ifrågasätter, går ju inte att bedöma någon som god så här tidigt utifrån det kan lika gärna vara en ulv som försöker verka god. -får vara neutral med ett litet öga på sig
3. bollen__ -Nästan helt osynlig än så länge ,2 inlägg båda OT, hoppas se mer av henne under kvällen
4. Klara -kollar på Game of Thrones istället för att ulvleka igår;) väntar på att hon ska kommentera leken mera
5. Koppen - Är med och pratar och funderar, men för tidigt för att kunna säga vart hon står- neutral
6. EmmaN- Nykomlingen som försöker hänga med i hur rollerna är fördelade och undrar om hon behöver lära sig att läsa mellan raderna- Får se vad hon kommer med under kvällen för reflektioner för att kunna bedöma vart hon står.
7. cirkus - kort med igår , intresserad av om lyan och onda fen känner till varandra- neutral så länge
8. Lobelia - Undrar över om jag spelar dum och vill bli misstänkt? Får mig att undra över vart hon står-Sedan alltid trevligt att du upplever mig som skärpt :p men ändå neutral tills vidare
9. Hjartagna - Funderar över vad jag vill med mina kommentarer med Lobelia ang rollfördelningarna. Ännu en som tycker att jag gör mig dummare än hon uppfattat mig innan. Två stycken som använder samma fundering över mig, gör att jag höjer lite på ögonbrynet och noterar det
10. Gabby_Ossi ett inlägg igår, då hon skriver att de frågor hon haft redan besvarats samt att katniss rollen verkar svår att komma underfund med. Givetvis behövs det mer än ett inlägg för att tro något alls om henne
11. Mirtai _Samma som Gabbi-Ossi ett enda inlägg men bara en kort kommentar att det var spännande med många nya roller
12. LenaH _För en gångs skull med och diskuterar rollfördelningen:) Noterar men håller det inte emot henne
13. fio Tycker det är svårt när leken står och stampar, antar att hon kommer in och hjälper till att föra den framåt
14. quarter4ever Jag!:)
15. Lilltess Verkar trött (:)) vilket kan ha sina orsaker, men behöver se något av henne för att tycka något alls.

Så sammanfattat: Alla är neutrala:crazy:
tror nog att ulvarna ligger lågt och tassar med för att inte märkas så mycket så här långt, de vill väl dessutom hitta onda fen misstänker jag, och kanske räkna ut en och annan god roll också.

edit fetade alla namnen så det syns bättre
 
Idag kommer jag inte kunna föra leken så värst mkt framåt.. ska jobba sedan. Har massa tid på torsdag så jag hoppas att jag varken blivit lynchad eller käkad innan dess :)
 
Har läst leken nu och fokuserat lite på oss som skrivit mest.
BSF röstar först. Röstar på Q. Vill helst räkna med fler onda för att vara på säkra sidan.
Q och Lobelia diskuterar kring rollerna och antal på de två sidorna.
LenaH och Q är lite oense kring begreppet "många". I den diskussionen håller jag med Lena. Fler än två är "många" :)
Lobelia blir misstänksam mot Q, nåt som fick även mig att hajja till, som direkt misstänker Lobelia tillbaka.
(Ska hjälpa mamma med mat. BRB)
 
Ordningen återställd. Hemma, nyduschad (@LenaH ;) ) och har en liten stund över för leken. Så, vem är skum? Vem ska man rösta på?:p
 
Nu är jag också inne, som tidigare nämnts är det väl Lobelia och quarter4ever som sticker ut mest än så länge. Jag håller nog med om att Q lite verkar "göra sig dummare" än hon är, frågan är i vilket syfte?
 
Hur kan du blanda ihop dom? den ena är grön med ett frågetecken och den andra är lila med en kvinnosymbol? Eller du kanske tänkte på något annat?

Jag tror alltid att @Hjartagna är @Inte_Ung pga deras avatarer även om jag vet att IU inte är med i leken

För mig är de samma lika, en vit gubbe på grön bakgrund. Beror nog på vilken stil man kör med.
 
Vi har en ny spelare i leken och det är ju alltid jätteroligt! :bow: Välkommen @EmmaN !
Men... Hon har skrivit endast tre inlägg, (tom kl 20:43) och det är hon iof inte ensam om. Men hon har bla skrivit att hon förstår alla roller. Trots att det är hennes första lek. Och flera andra har knappt pratat annat, så har hon koll på rollerna.
Sedan skriver hon att hon har tid att leka??
Hmm... Är hon helt enkelt ovan och glömmer av leken, eller är hon hjälpt av sina ulvkompisar?
Vet att det inte är populärt att rösta på en ny spelare! Men jag vill se mer av Q och Lobelia innan jag vågar lägga en röst på nån av dom. Därför:
Koppen röstar på EmmaN
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 315
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 506
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 747
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 838
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp