Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

Men vilken mardröm :crazy:.
Seriöst,jag kan fixa en brandbil. Kanske kan vara avskräckande att ha parkerad på gården?

/Sofia
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

Lugn. Jag skickar upp de här båda med bussen imorgon. Hämta dem på busshållplatsen.


17998471.jpg


Så här ser de ut när de just ätit upp en pyroman:

21628236.jpg
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

Gokväll i stugan!

Måste säga att jag just blev barnsligt glad, har ju inte hållit på med trav så länge men så gick jag in på Aln och fick se att där låg en bild på min ena kuse! :laugh: (Läs: den enda som startar :laugh: )

och här är en LÄNK Skoj att det blev en i värmningen där han har vita lindor, har fått mycket skäll för dom!

Och så passar jag på att gratta mig själv, fyllde 30 idag (26:e) :banana:
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

Tror att i senaste Häst Magazinet är en bild på "våran" Bear Viking....Det är ifrån Alebäck och det är väldigt likt honom....ulle_j...är det så ???
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

någon som vet nåt om en häst som heter Lipton Millpond??

Japp, fast inte under tiden han tränat utan innan... Det är Gimmies Orlov-treåring va?

Om jag orkat kolla innan hade jag ju sett att det är det... :o

Nån från Kr som har nyare info?
 
Senast ändrad:
Sv: Travfolkets snacktråd!

-kl-

grymma hästen :love:

DSC_0260.jpg


1.09,3 första 500 meterna och den inledande kilometern efter 1.10,1.
hans sluttid blev 1.10,5a, samma tid som vinnande L'amiral Mauzun. första mötet med världseliten!


:bow:
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

kl

Surt å vara körkortslös idag, och ha jobbet 3 mil hemifrån.. Förbenade Buss strejk!!! Sambon är min taxi idag.


Annars är allt bra :cool:
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

HAr du åkt fast för fortkörning?? :o

AM

Nej då Naffa, ingen fara! Har inte lyckats skramla ihop stålar för att ta ett än, men hade juh mina förhoppningar på inkörda leasing procent på Staro Wiseguy men det sket sig juh...Han myste bara runt hos Ekmans & tyckte livet var underbart tills 500 kvar i loppen ;)

Men innan 30 ska det vara taget iaf :) Visst borde jag klara av det på 5,5 år? (körkortet alltså)

Vilka här tillhör Mantorp?? Ska ev åka ditåt & kolla jobb nån av dagarna 11-12-13 Juli!!
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

Förresten har jag fått världens "finaste" present i dag på födelsedagen... :love::love:

För man måste ju flytta på festen så att man kan köra jobb.

Norsken jag fick av mamma var så klart också super!!! :idea:
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

Är det några här som kommer från Eskils?

Jag flyttar snart dit..
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

Vore juh kul å kanske ses någe, på fika eller så.. Förmodligen blir det Mp 2 ggr under nästa vecka, är så sugen på att kolla in kvalet på min uppfödning på Måndag.. Hur långt är det från Solvalla (eller räknat Sthlm) t. Mp?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
148 731
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
110 034
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp