Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

Vore juh kul å kanske ses någe, på fika eller så.. Förmodligen blir det Mp 2 ggr under nästa vecka, är så sugen på att kolla in kvalet på min uppfödning på Måndag.. Hur långt är det från Solvalla (eller räknat Sthlm) t. Mp?

Har du ingen möjlighet att stanna över? :idea:

Fast nu kom jag på att "någon dag" var den 7:e och det kanske är lite väl... :D
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

Och så tar jag givetvis gärna en fika med dig... :idea:

Det är väl 23-25 mil från Valla till Mp kan jag tänka mig, jag tror att jag har 21,5 nämligen och bor 1,5 mil från banan men då måste jag ju svänga av E4 lite.
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

Och så tar jag givetvis gärna en fika med dig... :idea:

Det är väl 23-25 mil från Valla till Mp kan jag tänka mig, jag tror att jag har 21,5 nämligen och bor 1,5 mil från banan men då måste jag ju svänga av E4 lite.

Ja hade jag inte jobbat dagarna emellan så hade jag nog lagt mig under en buske å slaggat :D

Har mitt vanliga bihang med mig i form av 3 årg son & finsk sambo :)
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

till mp är det 30 mil ifrån knutby det är ju inte så långt ifrån där du bor.
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

Och så fort Lookahead ska till Mp så öser regnet ner... :crazy:

Men det ska visst dra bort. :idea:
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

Och så fort Lookahead ska till Mp så öser regnet ner... :crazy:

Men det ska visst dra bort. :idea:

Men... eller är det månne för att jag ska åka ner å glo? Jag å Alice är nämligen alltid förföljda av oväder!!!!

Kom på att vi vill juh in på stallbacken, hur gör vi då.. antar att det är som på Valla - biljetter som gäller? Ghost??

Och slutligen, vilken tid går kvalet??
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

Lookahead: Grattis till det godkända kvalet! Ska man se till hur fort det gick i loppen var det väl en klart godkänd tid! :idea:

Lobyalice: Hojta till om vilken dag det blir, troligen åker jag uppåt och hämtar en häst någon dag i helgen så vi får se om jag är hemma. :)
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

-kl-

jag har kört shettis idag! en snabb, villig springare, på bettet! :love:

underlig upplevelse. hah nu ser ja ÖVER hästen?! :confused::rofl:
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

-kl-

jag har kört shettis idag! en snabb, villig springare, på bettet! :love:

underlig upplevelse. hah nu ser ja ÖVER hästen?! :confused::rofl:

Min femåring Nisse fick en liknande upplevelse i dag... :p
Kusken bakom Nisse minns däremot travdebuten bakom de små...

Men i vårt fall tror jag inte han trodde att det fanns någon häst framför rockarden, den syntes sjutton inte förrän vi var precis inpå. Inte bra för små känsliga racertravare. :angel: Men han höll sig I skinnet...
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

-kl-

Nu är jag pisst..... Alice kommer nog inte göra nån start mer i år känns det som idag iaf.. *morr* Min briljanta mamma ger sen 3 dagar tbx sin fångshettis Finadyne i pulverform, men tror ni hon vidtar säkerhetsåtgärder..?? Nee......

Och min pappa med licensen står rakt upp å ner å säger att det inte sprids på det sätt jag tror.. Nee just det, hur var det nu med Order By Fax o de opererade unghästarna som åkt samma buss & stått i samma box som OBF?? just det pappa "travtränaren"..
 
Senast ändrad:
Sv: Travfolkets snacktråd!

Kan du inte lösa det på nåt sätt?

Det är ju "bara" 14 dagars karens, men du kanske hade planer nu? Jag förstår frustrationen totalt...
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

Kan du inte lösa det på nåt sätt?

Det är ju "bara" 14 dagars karens, men du kanske hade planer nu? Jag förstår frustrationen totalt...

Typ flytta Alice helt ur stallet.. mina päron verkligen fattar inte hur lite som behövs, nu är ju inte risken stor att man hamnar i dopingkontrollen men tänk OM.. jag är ap nojjig!! Har tänkt anmäla till Visby 1/8.. Jag "ser" lixom pulver på alla grejjer :eek: betforhinkar, IKEA påsarna, foderbyttorna osv. Och hästarna blandas hejvilt från dag till dag, sällan en å samma grupp.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
148 741
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
110 042
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp