Vad heter era katter???

Sv: Vad heter era katter???

Mullvad heter vår söta stall/innekatt...vi döpte honom till det eftersom han är grå som en mullvad hehe;)
 
Sv: Vad heter era katter???

Mina heter Theodor och Villiam, Theo & Ville :)
 
Sv: Vad heter era katter???

Gammelgubben som är den enda som är kvar heter följande:

Åkersborg´s My line is Yours

Kallades från början av min mamma för Malte, men det blev snabbt ändrat till Knodden... Han är av rasen exotic.

Mvh Domino_s
 
Sv: Vad heter era katter???

Whiskey av egentligen ingen anledning ;) Lucifer för att han är en liten djävul och Ceasar, ja mest för att han hette så när vi tog över honom ;) Sen har vi min katt hemma hos mamma som heter Imsa vimsa, just för att hon inte har koll på ett smack :D
 
Sv: Vad heter era katter???

Mina små luddklumpar heter Fjant och Fizen. Fjant är döpt i efter det lilla trollet i trolltyg i tomteskogen och Fizen vet jag faktiskt inte, på nåt sätt så har alla som träffat honom helt spontant kallat honom det, så det fick bli så :)
 
Sv: Vad heter era katter???

dffd.jpg

- Ville

liii.jpg

- Theo bebis
 
Sv: Vad heter era katter???

Har ett superhärligt syskonpar (inga bilder för jag sitter med mobilen) som är vita med brunrandiga fläckar, rosa nosar och gröna ögon! Himla vacker hona och en riktigt charmknutte till hane. Hanen heter Kir, kallas Kiriban ibland. Honan heter Dimma.
 
Sv: Vad heter era katter???

Pixi, Leah, Saga, Bella och Aladdin-Rodney. Pixi har inte vi döpt. Aladdin-Rodney hetter Aladdin när vi fick hem honom men äldsta dottern ville att han skulle heta Rodney och yngsta dottern ville att han skulle heta Aladdin därför blev det dubbelnamn. Barnen har döpt dom övriga katterna:)
 
Sv: Vad heter era katter???

Hej! Mina kissar har japanska namn.
Ooji
Tsume
Hige
Ichigo
Sen har vi Aslan som inte är japanskt.
 
Sv: Vad heter era katter???

Min lilla prinsessa heter Kawasaki och Min lilla prins Hard-rock ;) ;)
 
Sv: Vad heter era katter???

Mina katter heter Aslan och Vildvittra (kallas Vilda), den ena är stor och ståtlig som ett lejon och den andra är liten, svart och har vassa klor. :p
 
Sv: Vad heter era katter???

Vad lustigt! "Buffy" är en gammal klasskamrat till mig som egentligen heter Linus!

Våra katter heter Sirius (hette först Iris men blev sen kille) och SNutten.
 
Sv: Vad heter era katter???

kl

Mina heter Tiger och Malin :D
och har även haft en Simba.
Har dock inte fått döpa nån av dom själv då jag köpt dom som äldre katter.

Hade en Mimmi hemma hos mamma förut som jag döpte själv (som iof först var en Måns...)
Och mamma hade en Romeo, nu har hon en Zorro :)
 
Sv: Vad heter era katter???

Min hanne heter Spirit of Saint Louis och honan heter Singoalla Spitfire.

Ja, jag gillar flygplan... :D
 
Sv: Vad heter era katter???

Våra nu heter Luna och Lester (kullsyskon) och deras mamma heter Stella. Vi har haft sjukt mycket katter genom åren, men vi döper inte efter något speciellt, bara det som passa. En katta kallade vi Magnusuggla.

Min vän skaffade en katt som hon döpte till Leia (star wars-fan) och hennes ungar fick heta Vovven, Korven, Rulltårtan och Nisse :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 438
Senast: Milosari
·
Äldre Ja ni läste helt rätt! 2018 års första Mellotråd är här!! :banana::banana::banana: Jag vet att ni har längtat ;) I morse presenterades...
Svar
7
· Visningar
824
Senast: MayGrace
·
Äldre Ja nu är vi redan här, vid den sista deltävlingen i Melodifestivalen 2014! På lördag smäller det och det är följande artister som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 152
Senast: Saybia
·
Övr. Katt Idag är det 4 år sen min Fia fick hjälp över regnbågsbron. Här är hennes och min historia. Hösten 1997 fick jag för mig att jag...
Svar
5
· Visningar
1 160
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundförare inom hemvärnet
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp