Bukefalos 28 år!

Vad heter era katter???

Sv: Vad heter era katter???

Kisen går under namnet Yrvaken alt yris och detta för att kisen alltid är yrvaken eftersom hon alltid sover och vi hemska människor konstant stör det kungliga majestätet i hennes skönhetssömn:D

Apo
 
Sv: Vad heter era katter???

Kissen på min användarbild heter Skinny. Döpt efter bandet Skinny Puppy samt utifrån att hon var en riktig spink som liten - rexbäbisar är mer roliga än söta...
 
Sv: Vad heter era katter???

min första katt heter Pennie hon är 16 år. min 5åring heter Ådi. 1åringen=Zimba. ½åringen Bella. mina älskade avlidna missar hette: Jansson, Loke,Bamse. och de som flyttat= skrållan, ronya,kirre
 
Sv: Vad heter era katter???

Våra katter heter
Agaton
Cleo
Maja
Selma
Louise
Och de kattungar vi sålt iår heter
Baloo
Felix
Rocky
Krusbär
Elton
Och de sista kommer jag inte ihåg....
 
Sv: Vad heter era katter???

*knapplån*

min katt heter Hilda Zonett :D

katterna som jag och mitt ex hade (katterna bor med exet nu) heter Hyperbolicus och Trulsan.
Exets föräldrars katter heter Mannagryn, Havregryn och Belladonna.
(dom har även haft en Risgryn, en stekpannan och en Bacon mfl... :crazy: :D )
 
Sv: Vad heter era katter???

Min kisse heter Ninja därför att hon var helt vild som kattunge! (min "signatur" bild)
Hon fick kattungar i sommras som vi kallade:
-Lilleman för att han var störst!
-Fartis han var lika vild som sin mor!
-"Lilla fröken bus" vet inte varför men hon var bara Lilla fröken bus!
 
Sv: Vad heter era katter???

Min katt heter Frasse, det fick han efter serien tårtan... om det är ngn som minns den? De som var med i den hette iaf Janos, Hilding och Frasse. :)
 
Sv: Vad heter era katter???

Jag har ingen katt. men min storasysters kise heter Älsa Hjortrongull.
Hon är en blandning av siames/chinchillaperser/huskatt.
Också är hon sköldpaddsfärgad, med en svart mask i ansiktet! :love:
Jätte fin kise!

våran förra kise hette Sylvester och perser/huskatt :love:
grå tigrerad, finaste kisen ever!:love:

Vi haft en annan kise som hette Findus, aldeles kolsvart!

Och en annan som hette Zim-Zum, helt galen katt, rev sönder mitt smalben i tusen bitar!

Också självklart Zelda. Pappa hittade henne vid vägkanten. hennes svans va bruten så hon hade bara en stump. barnen på gatan kallade henne pelle svanslös!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vad heter era katter???

hmm.. mina katter heter smulan och risto. fråga inte om det sista nament för det är bara konstigt!:rofl:
 
Sv: Vad heter era katter???

Gosan och Wilma, mor och dotter.

Ja finns inte så mycket att säga om dem men innan Gosan fick namnet Gosan av oss hette hon "Pipen" för att hon aldrig var tyst, och det hänger i vill jag lova och har gått i arv till både dotter och son.... :D
 
Sv: Vad heter era katter???

Jaha ja, syrran har redan skvallrat! ;)
Men en bild på Älsa då?

{AEBAB96C-7BE6-49C9-B2AA-B2134B1E2CCF}.jpg



:love:
 
Sv: Vad heter era katter???

Mina heter Minnie, Muffin och Flisan. Inte döpta efter något speciellt alls.
 
Sv: Vad heter era katter???

Ena katten heter Greven (han tror helt enkelt att han är en Greve )
och den lilla tisemise flickan som vi ska hämta nästa fredag har
min sambo döpt till Tellus pgr av att hon är lite..... rund...:o :D
Båda är bondkatter!
 
Sv: Vad heter era katter???

vår katt (hos mamma o pappa) heter Scatman, hittad i ett träd som kattunge när Scatman John o hans musik var som populärast... Dock är det för jobbigt att säga så oftast säger iaf jag bara kissen :)
 
Sv: Vad heter era katter???

Ciddelin "Cidde" och Felix!! Söötast! ;)
 
Sv: Vad heter era katter???

mina katter heter lizzie (efter en väldans söt flicka på min skola), fritz å alfred. lizzie bor hos mamma nu :( fritz å alfred e från örebro katthem å innan dess karlstad så jag e alldeles oskyldig till deras namn..
 
Sv: Vad heter era katter???

*knapplån*

Mina kissekatter heter Musse, Morris och Måns! Inget speciellt sådär, men de två första kallades efter kastreringen för madimoselle Morris och Mimmi.... Det var skoj! :D
 
Sv: Vad heter era katter???

Charls Ingvar heter våran men kallas "Sickan" :rofl:

Min syster skaffade katt före och döpte honom till Harry ur Jönssonligan och då drog vi till med Charlis Ingvar, alltså Sickan :angel:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 493
Senast: Milosari
·
Äldre Ja ni läste helt rätt! 2018 års första Mellotråd är här!! :banana::banana::banana: Jag vet att ni har längtat ;) I morse presenterades...
Svar
7
· Visningar
836
Senast: MayGrace
·
Äldre Ja nu är vi redan här, vid den sista deltävlingen i Melodifestivalen 2014! På lördag smäller det och det är följande artister som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 240
Senast: Saybia
·
Övr. Katt Idag är det 4 år sen min Fia fick hjälp över regnbågsbron. Här är hennes och min historia. Hösten 1997 fick jag för mig att jag...
Svar
5
· Visningar
1 169
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp