Vårmammor 2010 & Co del 17! <3

Sv: Vårmammor 2010 & Co del 17! :heart

Jag vet inte hur man klipper och klistrar med mobilen så jag passar också :D räknar inte med att hinna starta någon dator idag.

Michellan, jag tycker iaf att dina trådstarter varit bra!
 
Sv: Vårmammor 2010 & Co del 17! :heart

Om jag startar en ny tråd vill jag byta färger på barnen, har vi inte haft grönt och oranget väldigt länge nu?
 
Sv: Vårmammor 2010 & Co del 17! :heart

Du har mitt fulla förtroende att skapa en ny tråd, Michellan! ;)

Kl
Nu har jag köpt en ny äkta bärsele. :crazy: Jag kom precis hem från den åf som finns här och det fanns en del olikheter mellan min och en äkta, så det var inget snack om saken. Men hon erkände att det var en väldigt välgjord kopia.

Hon kände inte till detta med kopior, men så här i efterhand hade hon ändå märkt av det då hon sålt många färre än normalt och även då hon har rea på sina nu så gick det trögt. I normala fall rasslar det bara till så fort de blir prissänkta.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
70 718
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 371
Senast: Rie
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 728
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 652
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp