Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag jobbar på det, bara så ni vet!
@Sasse - är du online? Balans/fördelningsfråga.
@Habina - evigheter sedan, på Björkboda på intro i akademisk ridkonst. Jag minns inte ens om jag hade någon häst med mig. I så fall var det en rödblack efter Champis som hette Cider. Och jag vet inte om du hade någon häst med heller. Men man diskuterade väl allmänt om hästar.
 
Say what? Björkboda? Ingen klocka som ringer. Vet inte ens vart i landet det ligger @Myrten Cider vet jag dock lite löst vem det var, men jag har inget minne av att ha träffat honom. *söker långt bak i minnet*
 
Vad gäller OT-snack i lekar... Kommer ni ihåg leken som började på typ sidan 13???
Den värld jag kommer ifrån har delat upp OT och IRL-snack och den egentliga leken i en sido- och en lektråd.
För att evolvera ytterligare har det sedan tillkommit en statistiktråd och en för de spelandes dold läktartråd. Tråden med Outsinlig Humor brukar vara kul att läsa i efterhand.
 
När det är sådär jättemånga försöker jag att koncentrera mig på ngra stycken. Min hjärna kan inte heller ta in uppåt 20 stycken

Jag tycker det är ganska lagom med runt tjugo men då får det gärna vara ett gäng bybor med.

Aktivitetskravet känns mindre när det är fler då kan man vara lite oaktiv någon dag utan att det drabbar ens sida så mycket. Jag tycker det är rätt skönt.
 

Aj kän nicht! :rage: Ajm oidaut ä pjuter!

demotivational-poster-42230.jpg


Fy! Stygg @Mammas ! Inte fresta! :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 585
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 436
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 134
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 012
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp