Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tidigare låg de på äldre ungdom men blev "portade" därifrån eftersom det nästan bara var seniorer som lekte. Inse att vi alla är olika och låt oss som har lite barnasinne kvar ha vårat roliga.

Nej, inte "portade". Vi bestämde oss för att flytta eftersom de flesta som leker tillhör senior och fick okej av moderatorer har jag för mig.
 
Nej, jag behöver inte läsa alla trådar. Men "varulvstrådar" är inte SENIOR i min värld i alla fall. Skicka dem till en "idiotiska-trådar"-kategori, tack"

Du är varmt välkommen att bara med, uppenbarligen har du visst intresse av leken, men det kanske tar några år innan du är mogen nog. Tills dess ha det bäst och ignorera de trådar du ogillar. Det mår både du och andra bättre av.

Kram och ha en bra dag.
 
Jamen, kan inte alla dessa idiotiska varulvstrådar etc. skickas någon annanstans än till senior? Borde ju finnas en "idiotiska trådar"-kategori...
Men herregud starta en egen tråd du tycker är "Senior" då! Och skriv om politik, filosofi, mongolisk dokumentäfilm eller vad du vill.

Det finns få så patetiska saker som människor som stör sig på att andra har roligt! Är det ok att"seniorer" spelar Schack och Monopol?
 
Men herregud starta en egen tråd du tycker är "Senior" då! Och skriv om politik, filosofi, mongolisk dokumentäfilm eller vad du vill.

Det finns få så patetiska saker som människor som stör sig på att andra har roligt! Är det ok att"seniorer" spelar Schack och Monopol?

Nej, som senior ska man virka dukar och rensa rabatter. Verkligen skitroligt O_o

Då är jag hellre en idiot som spelar ulvlekar och har roligt :up:
 
Nej, som senior ska man virka dukar och rensa rabatter. Verkligen skitroligt O_o

Då är jag hellre en idiot som spelar ulvlekar och har roligt :up:
Shit, du har avslöjat mig!

Jag kan inte virka och har inga rabatter (men om jag hade skulle de sannolikt vara orensade eftersom jag hatar trädgårdsskötsel). Det är bara därför jag spelar ulvspel. Så nu vet ni det!

Nu ska jag laga korv stroganoff. Får man göra det som senior?
 
Shit, du har avslöjat mig!

Jag kan inte virka och har inga rabatter (men om jag hade skulle de sannolikt vara orensade eftersom jag hatar trädgårdsskötsel). Det är bara därför jag spelar ulvspel. Så nu vet ni det!

Nu ska jag laga korv stroganoff. Får man göra det som senior?
Shit, du har avslöjat mig!

Jag kan inte virka och har inga rabatter (men om jag hade skulle de sannolikt vara orensade eftersom jag hatar trädgårdsskötsel). Det är bara därför jag spelar ulvspel. Så nu vet ni det!

Nu ska jag laga korv stroganoff. Får man göra det som senior?

Är du med i barnsliga idiottrådar som denna så är din matlagningskonst på samma nivå. Du klara på din höjd att koka nudlar och "steka" fiskpinnar i brödrosten.
 
Shit, du har avslöjat mig!

Jag kan inte virka och har inga rabatter (men om jag hade skulle de sannolikt vara orensade eftersom jag hatar trädgårdsskötsel). Det är bara därför jag spelar ulvspel. Så nu vet ni det!

Nu ska jag laga korv stroganoff. Får man göra det som senior?

Korv stroganoff? Du var mig en lat senior :eek:
Det är ju söndag!
Det ska vara söndagsstek som tar minst två timmar i ugnen och räcka till hela släkten som du bjuder in på middag varje söndag :p
 
Är du med i barnsliga idiottrådar som denna så är din matlagningskonst på samma nivå. Du klara på din höjd att koka nudlar och "steka" fiskpinnar i brödrosten.
Har ingen brödrost...:cool: Gjorde helstekta vaktlar med romersk vintersallad häromdagen och det var gott. Men du har rätt - eftersom jag nedlåter mig till att spela ulvspel simulerade jag förmodligen. Egentligen käkade jag nuggets som jag värmt i micron.

Myrten - från The Matrix
 
Korv stroganoff? Du var mig en lat senior :eek:
Det är ju söndag!
Det ska vara söndagsstek som tar minst två timmar i ugnen och räcka till hela släkten som du bjuder in på middag varje söndag :p
Matlagningsmässigt är korv stroganoff mer jobb än stek:angel:, men jag förstår vart du vill komma. Igår gjorde jag risotto med spenat och champinjoner. Undrar om det är seniorartat?

@Dentaku - vårda ditt språk! Vi säger Crème brulee här på Senior! Fast min telefon vägrar sätta dit diverse tecken på "brulee", så mina försök att vara språk polis(det stavas så!) faller platt!
 
Flickor, flickor ni har inte förstått det här med att vara senior. Det kräver en viss mognad. Någon tog upp söndagsstek ovan. Det är en viktig bit. Här blev det stek med sås, stekta rotsaker och hemkokt svartvinbärsgele idag. Tänk även på att det är söndag. Idag ska vi sitta med bibeln i knät, läsa den och be om förlåtelse för våra synder. Att sitta och flamsa på intenet är ogudaktigt. Lek är något man ägnar sig åt som barn. Det här går inte för sig :rage:.
Titta nu på duktiga Shaggy som strök sig från leken och ska leva ett allvarligt liv i framtiden.
:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 533
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 088
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 892
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Dra hästsläp med Tesla Y
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp