Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hm, nä? De jag taggade är ju före. Men vill de avvakta så är det ju lugnt :)

Läser vi samma lista?

LL-listan!
Pågående:

Myrten, Tema: Veckans brott


Turordning:
??

Intresse:

  • Sasse?
  • Paddington, Prao: CaisaLundblad.
    Tema: Harry Potter och fången från Azkaban
  • Gabby_Ossi, erfaren hjälp önskas.
    Tema: Angel , nya specialroller och gärna stor! :)
  • CaisaLundblad
    Tema: Silver Fang
  • Artline, mentor önskas.
    Tema: Hunger games.
  • Blacksmithfarm
    Tema: Quest for Camelot (sagan om det magiska svärdet på svenska)
    (Vill nog ha mentor...)
  • Lobelia/Paddingto
    Tema: Kampen om ringen -Del II Moria Edition.

Nyligen varit:
  • Niyama, Assistent: Gabby_Ossi
    Tema: Watership Down
  • Lobelia
    Tema:LoTR - "The battle of the ring part 1"2 sidor och en outsider. Den sanna historien om ringens färd till Vattnadal.
  • glömmerallt, Dentaku och bollen__
    Sherlock (den unge SH??)
  • Asko (assistent Artline, mentor Niyama)
    Tema: Lion King
  • Monstermom (mentor Myrten)
    Tema: Discworld, jättebautalek med nya specialroller
  • Mirtai
    Tema: Buffy
  • Paddington
 
Läser vi samma lista?
Tycker dessa ska få chansen då, om de vill. Meningslöst med listan annars.


@Lobelia och @Niyama
Det är ju ingen insatt under rubriken "turordning", så jag misstänker att ni missförstått varandra? :)


någon annan får gärna vara LL om de vill

LL:
1. Sasse
2. quarter4ever
3. Habina
4. bollen__
5. Snurrfian
6. Lilltess
7. Klara
8. Lobelia
9. FiaM - har för mig att du också skulle vara med när det var Harry Potter ;)
10 Idahoe
11 Gabby_Ossi
12. @@fio
13. LenaH
14. glömmerallt
Sasse, Caisa, Blacksmithfarm och Artline har meddelat att de avvaktar LL,
@Gabby_Ossi - ville du?
 
Senast ändrad:
Såg på intresselistan att en del ville ha hjälp, och handlar det om att vara bollplank för rollfunderingar, balansen, twister, regler osv så ställer jag gärna upp tycker det är roligt och jag har ju haft en del "udda" lekar(tre sidor dubbelnickosv) så har erfarenhet av lite olika saker där.

Däremot så är jag tämligen kass på att passa tider fixa röstlistor och den typen av saker så vill ni ha hjälp med så är jag inte till mycket nytta. :p
 
LL: Paddington m trollkarlslärlingen CaisaLundblad

1. Sasse
2. quarter4ever
3. Habina
4. bollen__
5. Snurrfian
6. Lilltess
7. Klara
8. Lobelia
9. FiaM - har för mig att du också skulle vara med när det var Harry Potter ;)
10 Idahoe
11 Gabby_Ossi
12. @fio
13. LenaH
14. glömmerallt
 
Såg på intresselistan att en del ville ha hjälp, och handlar det om att vara bollplank för rollfunderingar, balansen, twister, regler osv så ställer jag gärna upp tycker det är roligt och jag har ju haft en del "udda" lekar(tre sidor dubbelnickosv) så har erfarenhet av lite olika saker där.

Däremot så är jag tämligen kass på att passa tider fixa röstlistor och den typen av saker så vill ni ha hjälp med så är jag inte till mycket nytta. :p
Hmm, ja jag vill nog ha hjälp - när det drar ihop sig. :)

Men sedan har jag lite samma problem som du - att "hålla DL-tider". Det funkar ju när man leker, för då kan man rösta "när som helst".
 
LL: Paddington m trollkarlslärlingen CaisaLundblad

1. Sasse
2. quarter4ever
3. Habina
4. bollen__
5. Snurrfian
6. Lilltess
7. Klara
8. Lobelia
9. FiaM - har för mig att du också skulle vara med när det var Harry Potter ;)
10 Idahoe
11 Gabby_Ossi
12. fio
13. LenaH
14. glömmerallt
15. Blacksmithfarm

Men, som sagt, jag jobbar påskhelgen, så jag kanske inte är jätteaktiv alla dagar (speciellt på fredag...)
 
Hmm, ja jag vill nog ha hjälp - när det drar ihop sig. :)

Men sedan har jag lite samma problem som du - att "hålla DL-tider". Det funkar ju när man leker, för då kan man rösta "när som helst".

Ja precis på det viset är det ju mycet smidigare att leka, än att hålla i leken. Har du dessutom långa berättande uppdateringar kan det ju ta tid att skriva ihop också. En del deltagare kan bli en liten smula frustrerade av att få vänta lite på uppdateringen också. :laugh:
 
Ja precis på det viset är det ju mycet smidigare att leka, än att hålla i leken. Har du dessutom långa berättande uppdateringar kan det ju ta tid att skriva ihop också. En del deltagare kan bli en liten smula frustrerade av att få vänta lite på uppdateringen också. :laugh:
Då skaffar man sig en assistent (numera uppgraderad) som fixar fina uppdateringar på temat. @Paddington :love: fick riktlinjen. ... De kommer fram till trollen i kväll och så blir det en fin uppdateing :)
 
Jag har ett tema till en lek men suger på temauppdateringar. Annars kunde det nog varit kul. Ett tag sen jag var LL nu men det får vänta ett tag till.
 
Då skaffar man sig en assistent (numera uppgraderad) som fixar fina uppdateringar på temat. @Paddington :love: fick riktlinjen. ... De kommer fram till trollen i kväll och så blir det en fin uppdateing :)

Ja, det var därför skaffade både @Dentaku och @bollen__ som assistententer senast, uppgraderade dem snabbt till medarbetare(långt innan leken startat) och när leken var igång var jag mest påhejande sidekick. :o :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 906
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 699
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 583
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 302
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hovelände
  • Trollet rymmer
  • Insektsmedel

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp