Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såg på intresselistan att en del ville ha hjälp, och handlar det om att vara bollplank för rollfunderingar, balansen, twister, regler osv så ställer jag gärna upp tycker det är roligt och jag har ju haft en del "udda" lekar(tre sidor dubbelnickosv) så har erfarenhet av lite olika saker där.

Däremot så är jag tämligen kass på att passa tider fixa röstlistor och den typen av saker så vill ni ha hjälp med så är jag inte till mycket nytta. :p
Jag vill ha någon som du. Som kollar rollbalansen och svarar på mina frågor :)

Vi får se när leken kommer igång vilka rutinerade LL som inte är med och leker.
 
Jag vill ha någon som du. Som kollar rollbalansen och svarar på mina frågor :)

Vi får se när leken kommer igång vilka rutinerade LL som inte är med och leker.

Åh vad rart det lät, "vill ha någon som du" :love:

Det är bara du hojtar om du vill ha hjälp, brukar oftast vara flera som inte leker som gärna svarar på frågor och delar med sig av erfarenheter och åsikter.
 
LL: Paddington m trollkarlslärlingen CaisaLundblad

1. Sasse
2. quarter4ever
3. Habina
4. bollen__
5. Snurrfian
6. Lilltess
7. Klara
8. Lobelia
9. FiaM - har för mig att du också skulle vara med när det var Harry Potter ;)
10 Idahoe
11 Gabby_Ossi
12. @fio
13. LenaH
14. glömmerallt
15. @Mirtai
 
LL: Paddington m trollkarlslärlingen CaisaLundblad

1. Sasse
2. quarter4ever
3. Habina
4. bollen__
5. Snurrfian
6. Lilltess
7. Klara
8. Lobelia
9. FiaM - har för mig att du också skulle vara med när det var Harry Potter ;)
10. Idahoe
11. Gabby_Ossi
12. fio
13. LenaH
14. glömmerallt
15. Mirtai
16. Blacksmithfarm

@glömmerallt, nu tog du inte senaste listan :p
Skriver upp mig igen ;)
 
@Niyama skulle du vilja hjälpa mig? Skulle vilja prova att vara LL, tyckte det var roligt när jag fick vara med @Dentaku och @glömmerallt :) Ska fundera på ett tema tänkte jag. Kan jag bomba dig med frågor sen då? :angel: Det är ju några före, så ingen panik :)

Javisst! Jag ska helst inte vara med i så många lekar eftersom jag egentligen inte har tid, så då funkar det fint att vara bollplank.
 
När ni denna lek tog slut rätt fort vill jag bara önska att nästa lek har första dl tidigast onsdag eller torsdag. :) Annars får jag hoppa av
 
LL: Paddington

1. Sasse
2. quarter4ever
3. Habina
4. bollen__
5. Snurrfian
6. Lilltess
7. Klara
8. Lobelia
9. FiaM
10. Idahoe
11. Gabby_Ossi
12. fio
13. LenaH
14. glömmerallt
15. Mirtai
16. Blacksmithfarm
17. Koppen
 
Jag hoppar av, vet inte om jag orkar/hinner med en så stor lek. Tänker ha lite betänketid tills tisdag/onsdag eller när leken är pågång att starta.

LL: Paddington

1.
2. quarter4ever
3. Habina
4. bollen__
5. Snurrfian
6. Lilltess
7. Klara
8. Lobelia
9. FiaM
10. Idahoe
11. Gabby_Ossi
12. fio
13. LenaH
14. glömmerallt
15. Mirtai
16. Blacksmithfarm
17. Koppen
 
Jag tycker inte det är värt att vara med i lekar när jag bara kan gå på halvfart. Jag vill hinna läsa noggrannt, hitta på egna teorier och rent allmänt vara aktiv. Annars tröttnar jag, vilket är anledningen till att jag knappt är med längre. Allt eller inget gäller ;)
 
Jag tycker inte det är värt att vara med i lekar när jag bara kan gå på halvfart. Jag vill hinna läsa noggrannt, hitta på egna teorier och rent allmänt vara aktiv. Annars tröttnar jag, vilket är anledningen till att jag knappt är med längre. Allt eller inget gäller ;)

Jag är precis likadan! Nu när jag reser så länge varje dag blir det svårt att leka, därav min bristande närvaro i lekarna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 908
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 701
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 584
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 305
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp