Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom precis hem från Fulufjället. :love: Har lite annat som behöver fixas med här hemma, så jag får avstå den här leken.
 
Nää vad tråkigt! hade hoppats det var rejält på bättringsvägen!
Håller tummarna!!!
Det går säkert bra, hon har fått pencilin i 5 dagar efter ett sticksår och har nu fått feber och vet tror på virus. Såret är iallafall fint och läkt :). Febern går lite upp och ner men hon är pigg och äter och dricker (om jag handmatar eller håller i vattenhinken och det gör jag såklart :love::rofl:)
 
@Paddington om det dröjer till första Dl må kanske det funkar?
eller hur resonerar du @TeamLundVer :)
du lägger kanske upp leken imorgon bara vi blir tolv, annars får det väl vänta tills vi blivit tolv`( ergo, det behövs tolv för att leken ska läggas upp?)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 282
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 632
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 895
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 820
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp