Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL: ?

Deltagare:
1. glömmerallt (om det blir blir omvandlingar elller superdupertwistat så står jag över)
2. cirkus
3. quarter4ever
4. Sookie
5. hemlig
6. Mirtai - om jag är död/leken är klar senast 2/6
7. Idahoe (om första dl tidigast måndag 29/5)
8.
9.
10.
11.
12.

Med tanke på denna så känns det som lekstart på söndag vore bra, så kan både Ida och Mirtai vara med. Och så inte för mycket specialgrejer så även GA är med. 3 deltagare till så blir det en liten lek i alla fall! (Och jag kan vara en deltagare eller en LL som sagt, spelar ingen roll.)
 
LL: ?

Deltagare:
1. glömmerallt (om det blir blir omvandlingar elller superdupertwistat så står jag över)
2. cirkus
3. quarter4ever
4. Sookie
5. hemlig
6.
7. Idahoe (om första dl tidigast måndag 29/5)
8.
9.
10.
11.
12.

Eftersom ingen lekstart verkar vara i sikte så tar jag bort mig från listan :)
 
Tack för tagg men jag känner att jag tappat stinget, som spelare och LL.
Ska tillägga att jag finns tillgänglig om någon LL vill bolla angående roller mm. Likaså om någon vill ha hjälp med story/tema. Har så himla bra idéer hämtade direkt ur Buke-verkligheten! Som @Monstermom och jakten på den försvunna symaskinen och @Artline s pizzeria"Senza Formaggio" och ostattacken.
 
Så, nu har jag taggat alla jag kan komma på. Nu vore det väl sjutton också om inte leken kommer igång i helgen. :p
Komsi, komsi, anmäl er nu!
Och VEM vill vara LL??? Den platsen är också ledig! :D Jag kan offra mig om ingen annan vill, men tänkte att kanske nån med ont om tid kan hinna vara LL? :) (@Paddington hur var det, hinner du?)
Hinner inte med lekledandet heller för tillfället, men hoppas den kommer igång snart så jag får ngt att popcornläsa :)
 
Jag har nu på 21a försöket lyckats få 100% på ett övningsprov! Tyvärr betyder det inte att jag kan allt, mer att jag äntligen hade tur att just de 10 frågorna jag kunde slumpades fram :p

Heja! :banana:

Jag har precis åkt och lämnat ytterligare två kassar med kläder. Sedan har jag börjat ta tag i högarna med papper för att slänga/sortera. Jag är en hög-människa av rang. :o

14 dagar kvar till flytt! :bump:
 
Heja! :banana:

Jag har precis åkt och lämnat ytterligare två kassar med kläder. Sedan har jag börjat ta tag i högarna med papper för att slänga/sortera. Jag är en hög-människa av rang. :o

14 dagar kvar till flytt! :bump:
Ska du söderut? Visst var det du som skrev om att flytta söderut?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 425
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 120
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 034
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 990
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp