Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL: ?

Deltagare:
1. glömmerallt (om det blir blir omvandlingar elller superdupertwistat så står jag över)
2. cirkus
3. quarter4ever
4. Sookie
5. hemlig
6. Snurrfian
7. Idahoe (om första dl tidigast måndag 29/5)
8.
9.
10.
11.
12.

Nu är skolan slut och jag lär hålla mig hem i kring de närmsta veckorna med en make som sover både dagtid och tidigt på kvällen så nu har jag tid att leka! :D Men han börjar bli piggare! :up::heart
 
Knuffar upp tråden :)

Och samtidigt vääldigt nöjd med att det inte varit nån lek på gång senaste tiden .
Har haft sån enormt bra period med :love: sista två veckorna att jag nog varit än mer lost än senast - Hursom jag mår toppen kort sagt :)
Och nu ska jag stängsla in 4 HA prima bete de närmaste dagarna förutom att jobba heltid :p
Så lekstart till helgen - kan det vara något :angel:? :D
 
LL: ?

Deltagare:
1. glömmerallt (om det blir blir omvandlingar elller superdupertwistat så står jag över)
2. cirkus
3. quarter4ever
4. Sookie
5. hemlig
6. Snurrfian
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Får nog tyvärr hoppa den här omgången, har fullt upp hela nästa vecka.
 
Jag är nu klar med terminens tentor och ska sen bara sommarjobba med start nästa vecka, så nu har jag tid att leka, så länge leken är antingen klar tills midsommar, eller kommer igång först en vecka efter :p


LL: ?

Deltagare:
1. glömmerallt (om det blir blir omvandlingar elller superdupertwistat så står jag över)
2. cirkus
3. quarter4ever
4. Sookie
5. hemlig
6. Snurrfian
7. Madalitso
8.
9.
10.
11.
12.
 
LL: Myrten (& @Artline ?)

Deltagare:
1. glömmerallt (om det blir blir omvandlingar elller superdupertwistat så står jag över)
2. cirkus
3. quarter4ever
4. Sookie
5. hemlig
6. Snurrfian
7. Madalitso
8.
9.
10.
11.
12.

Jag hade ju gått i pension, men nu har jag en massa idéer. Inga omvandlingar! För övrigt kan det mesta hända.
 
Kanske jag kan få be om tagg (eller rop på fb! eftersom taggarna funkar dåligt) närmre lekstart. Vill gärna vara med men är några dagar till veckan som är osäkra!
 
LL: Myrten (& @Artline ?)

Deltagare:
1. glömmerallt (om det blir blir omvandlingar elller superdupertwistat så står jag över)
2. cirkus
3. quarter4ever
4. Sookie
5. hemlig
6. Snurrfian
7. Madalitso
8.
9.
10.
11.
12.

Jag hade ju gått i pension, men nu har jag en massa idéer. Inga omvandlingar! För övrigt kan det mesta hända.
Jippie!! Vi har en LL !!!!:D:bump:
Låter spännande med en massa idéer ;)
Jag börjar bli klar med 4 ha hage . eller jag har klubbat och spettat i 250 stolp iaf med lte hjälp av en vän igår - nu är det "bara" att skruva i 2 isolatorer på varje
(Allt för hand - har ingen skruvdragare eller traktor :cool:) och dra tråd så kan jag släppa hästarna där sedan:bump:
Så vore trevligt med lekstart snart:angel::up:
 
kan se till att hojta på dig på antingen det ena eller det andra sättet :)
Vad bra!

@bollen__ - visst var det frånvaro av ett understreck som var problemet. Jag har en ny surfplatta och är inte riktigt vän med den ännu, så jag schabblade med taggandet och skrev in användarnamnet.

@Artline är också med som LL!:love: (Hon får slita för att hålla koll på vilka konversationer jag skriver i!:rofl:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 908
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 701
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 585
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 305
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Börja rida

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp