Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
hon har inte såå många bara 4 eller hur @Habina ;) men de ska ju inte säljas så de finns ju kvar i hennes ägo lääänge
en annan sitter med 10 hästar och typ lite av samma problematik :p Alla är ju sååå fina och bra- men måste ju sälja ett par - eller bygga fler ligghallar :angel:
Haha men du tog ju föl också?

Jag sa igår "åh jag skulle vilja ha häst". Vän "vaaa?" (jag har sagt att jag aldrig någonsin mer ska ha häst). Men vill ha en liten pigg shettis som kan hänga med mig i skogen och som jag kan trickträna. Hade en sådan men sålde henne när jag gjorde av med de andra :(.
 
Haha men du tog ju föl också?

Jag sa igår "åh jag skulle vilja ha häst". Vän "vaaa?" (jag har sagt att jag aldrig någonsin mer ska ha häst). Men vill ha en liten pigg shettis som kan hänga med mig i skogen och som jag kan trickträna. Hade en sådan men sålde henne när jag gjorde av med de andra :(.
Jajamän är uppe på 37 föl hittills genom åren och väntar på det 38:e runt midsommar - så några har jag ju uppenbarligen lyckats sälja trots allt :cool:
 
@Niyama
Det platta Skåne
S%C3%B6der%C3%A5sen_skorstensdalen.jpg

Skäralid

Hiking-and-climbing-in-Kullaberg-Sweden-3.png

Kullaberg

c3b6sterlen-7840.jpg

Brösarpsbackar
 
Haha men du tog ju föl också?

Jag sa igår "åh jag skulle vilja ha häst". Vän "vaaa?" (jag har sagt att jag aldrig någonsin mer ska ha häst). Men vill ha en liten pigg shettis som kan hänga med mig i skogen och som jag kan trickträna. Hade en sådan men sålde henne när jag gjorde av med de andra :(.

Du skulle låna min Sunny. :love: Hon är en söt liten welsh som älskar att gå på promenader. :heartheart:heart
 
LL: ?

Deltagare:
1. glömmerallt (om det blir blir omvandlingar elller superdupertwistat så står jag över)
2. cirkus
3. quarter4ever
4. Sookie
5. hemlig
6.
7. Idahoe (om första dl tidigast måndag 29/5)
8.
9.
10.
11.
12.

Puttar bara upp den lite :laugh:
 
Såg att det skrevs om omvandlingar och det hade jag inte tänkt ha, däremot kan det bli mildare sidbyte. Men bara om den egna sidan inte har chans att vinna längre!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 121
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 806
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 774
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 515
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tips för att reda ut hår
  • Höstföräldrar 2023
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp