Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL : Niyama eller sasse
1. Madalitso
2. quarter4ever
3. Artline
4. hemlig
5. Idahoe
6. Snurrfian (om det kommer igång relativt snart, tors/fredag nästa veckan har jag ingen möjlighet att leka. :D)
7.
8.
9.
10.
11.
12.
 
LL : Niyama eller sasse
1. Madalitso
2. quarter4ever
3. Artline
4. hemlig
5. Idahoe
6. Snurrfian (om det kommer igång relativt snart, tors/fredag nästa veckan har jag ingen möjlighet att leka. :D)
7. MinIan
8.
9.
10.
11.
12.
 
LL : Niyama eller sasse
1. Madalitso
2. quarter4ever
3. Artline
4. hemlig
5. Idahoe
6. Snurrfian (om det kommer igång relativt snart, tors/fredag nästa veckan har jag ingen möjlighet att leka. :D)
7. MinIan
8.
9.
10.
11.
12.

Vad kul med någon ny!
Eller är du en återvändare? :)
 
LL : Niyama eller sasse
1. Madalitso
2. quarter4ever
3. Artline
4. hemlig
5. Idahoe
6. Snurrfian (om det kommer igång relativt snart, tors/fredag nästa veckan har jag ingen möjlighet att leka. :D)
7. MinIan
8. glömmerallt
9.
10.
11.
12.
 
LL : Niyama eller sasse
1. Madalitso
2. quarter4ever
3. Artline
4. hemlig
5. Idahoe
6. Snurrfian (om det kommer igång relativt snart, tors/fredag nästa veckan har jag ingen möjlighet att leka. :D)
7. MinIan
8. glömmerallt
9.
10.
11.
12.
då är ju frågan hur många behövs det för att leken ska komma igång? vi börjar ju faktiskt bli några på listan nu ;)

Taggar iofs @Madalitso för säkerhets skull . det var rätt länge sedan hon anmälde sig :cool: så det fortfarande funkar att leka för dig? :)
Fortsätter tagga lite andra jag tycker kan anmäla sig :p
@cirkus
@LenaH
@Ferrari
@Derring-Do

börjar med dessa så får vi se om det händer nåt:angel:
 
Jag kan vara med som deltagare om vi startar imorgon, får lägga en ot-röst antagligen på tisdag men det spelar ju ingen roll dag 1. Om @Sasse kan köra en normal lek :p jag kan LLa nästa istället!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 399
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 979
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 009
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 915
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp