Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
då är ju frågan hur många behövs det för att leken ska komma igång? vi börjar ju faktiskt bli några på listan nu ;)

Taggar iofs @Madalitso för säkerhets skull . det var rätt länge sedan hon anmälde sig :cool: så det fortfarande funkar att leka för dig? :)
Fortsätter tagga lite andra jag tycker kan anmäla sig :p
@cirkus
@LenaH
@Ferrari
@Derring-Do

börjar med dessa så får vi se om det händer nåt:angel:
Sorry, jag har svårt att hinna med livet som det är, med jobb (hur katten blev jag projektledare :nailbiting::arghh:), trasiga hästar och annat kludd. Dessutom "råkade" jag anmäla mig till ett par kurser i höst också, så jag ska försöka klämma in lite plugg också på all tid jag inte har över. :cautious:

(Om jag inte har fel för mig så slutar @lillasyrrans sommarlov idag, så jag misstänker att även hon kan få svårt att hinna leka framöver, men hon dyker nog in här och svarar själv när hon kommer hem från pojkvännen.)
 
LL : Niyama eller sasse
1. Madalitso
2. quarter4ever
3. Artline
4. hemlig
5. Idahoe
6. Snurrfian (om det kommer igång relativt snart, tors/fredag nästa veckan har jag ingen möjlighet att leka. :D)
7. MinIan
8. glömmerallt
9. LenaH - och så säger ni till mig att gå och lägga mig senast 21!
10.
11.
12.
 
Vi kanske inte behöver ha så sena dl om det inte är någon som behöver det för att kunna vara med?
jag går också upp tidigt både vardag och helg (jobbar många helger också= klockan ringer 04.30 ca då jobbet startar kl 6 :cool:
Så känner även jag att det är bra om DL är tidig egentligen :D
 
Jag blir lite osäker om jag är en bra LL om flera vill ha tidigare DL's. Jag är rätt ofta iväg kvällstid, men jag fattar att 22 är sent för de som ska upp på morgonen. Så när är optimal tid för er som behöver lägga er tidigt?

Om det inte är gångbart för mig så kan kanske någon annan vara LL, så ingen behöver skriva av sig från listan :)
 
Jag blir lite osäker om jag är en bra LL om flera vill ha tidigare DL's. Jag är rätt ofta iväg kvällstid, men jag fattar att 22 är sent för de som ska upp på morgonen. Så när är optimal tid för er som behöver lägga er tidigt?

Om det inte är gångbart för mig så kan kanske någon annan vara LL, så ingen behöver skriva av sig från listan :)

Spelar ingen roll för mig för jag tycker inte det är nödvändigt att vara inne runt deadline. Vill dock gärna ha möjlighet att vara inne mellan dag och nattuppdateringen så jag uppskattar om de inte ligger för tätt, men när på dygnet spelar ingen större roll
 
LL : Niyama eller sasse
1. Madalitso
2. quarter4ever
3. Artline
4. hemlig
5. Idahoe
6. Snurrfian (om det kommer igång relativt snart, tors/fredag nästa veckan har jag ingen möjlighet att leka. :D)
7. MinIan
8. glömmerallt
9. LenaH - och så säger ni till mig att gå och lägga mig senast 21!
10. cirkus (jag kan ju försöka i alla fall - livet ser liksom lite annorlunda ut nu för mig också)
11.
12.
 
Om jag får tycka :D så är det inget bekymmer för mig om DagDl ligger typ vid 19.30 tiden?
Och att nattDl ligger nångång mellan 8-12 dagen därpå?
De flesta borde kunna hinna se uppdateringarna och kunna lägga en röst innan dagDL? Eller?
 
LL : Niyama eller sasse
1. Madalitso
2. quarter4ever
3. Artline
4. hemlig
5. Idahoe
6. Snurrfian (om det kommer igång relativt snart, tors/fredag nästa veckan har jag ingen möjlighet att leka. :D)
7. MinIan
8. glömmerallt
9. LenaH - och så säger ni till mig att gå och lägga mig senast 21!
10. cirkus (jag kan ju försöka i alla fall - livet ser liksom lite annorlunda ut nu för mig också)
11. FiaM (försöker men varnar för usel aktivitet på onsdag om leken är igång då och jag råkar vara kvar)
12.
 
LL : Niyama eller sasse
1. Madalitso
2. quarter4ever
3. Artline
4. hemlig
5. Idahoe
6. Snurrfian (om det kommer igång relativt snart, tors/fredag nästa veckan har jag ingen möjlighet att leka. :D)
7. MinIan
8. glömmerallt
9. LenaH - och så säger ni till mig att gå och lägga mig senast 21!
10. cirkus (jag kan ju försöka i alla fall - livet ser liksom lite annorlunda ut nu för mig också)
11. FiaM (försöker men varnar för usel aktivitet på onsdag om leken är igång då och jag råkar vara kvar)
12.
ÄNTLIGEN!!! :D:love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 394
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 953
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 005
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 909
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Gråter du?
  • Vad är detta?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp