Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sveriges Mästerkock - kändisversionen har nu öppnat upp för anmälningar. Fritt fram för både bukekändisar och annat löst folk att skriva upp sig ;)

Programledare: Paddington
1. Paow
2. Blacksmithfarm
3. Donald Trump
4.Anna Anka
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Tävlingen startar tidigast vid 12 anmälningar

Oh Gud, vad jag är snygg. Jag tycker synd om alla brunetter, jag skulle hellre ta livet av mig än att vara brunett, det är ju helt ute.:cool:

och Ja, det känns helt underbart att jag är singel, kolla vad snygg jag är. Nu kan jag gå ut och pöka, jag har inte fått ett ordentligt pök på sju år.

Men hoppas på någon mer karl i leken än Donald Trump - inte ens jag tar i honom :crazy:
Hoho @GW_Persson- du var ju mysig tror jag mig komma ihåg?:love:
 
Sveriges Mästerkock - kändisversionen har nu öppnat upp för anmälningar. Fritt fram för både bukekändisar och annat löst folk att skriva upp sig ;)

Programledare: Paddington
1. Paow
2. Blacksmithfarm
3. Donald Trump
4. Anna Anka
5. hemlig
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Tävlingen startar tidigast vid 12 anmälningar
 
En fråga till arrangören @Paddington

Var ska inspelningen av programmet ske. Får jag rekommendera att tävlingen utförs i USA så att ni slipper höga strafftullar på matvarorna i programmet. Det finns gott om plats i Vita huset.
 
En fråga till arrangören @Paddington

Var ska inspelningen av programmet ske. Får jag rekommendera att tävlingen utförs i USA så att ni slipper höga strafftullar på matvarorna i programmet. Det finns gott om plats i Vita huset.
Jag rekommenderar alla deltagare att se till att ha giltiga pass samt skaffa visum till Malaysia. Vi kommer naturligtvis hålla till på Tengah och grilla myror över öppen eld....

eller inte :p ;)
 
I'm BACK! Detta vill jag inte missa.


Sveriges Mästerkock - kändisversionen har nu öppnat upp för anmälningar. Fritt fram för både bukekändisar och annat löst folk att skriva upp sig ;)

Programledare: Paddington
1. Paow
2. Blacksmithfarm
3. Donald Trump
4. Anna Anka
5. hemlig
6. Cruella_DeVil
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Tävlingen startar tidigast vid 12 anmälningar
 
I'm BACK! Detta vill jag inte missa.


Sveriges Mästerkock - kändisversionen har nu öppnat upp för anmälningar. Fritt fram för både bukekändisar och annat löst folk att skriva upp sig ;)

Programledare: Paddington
1. Paow
2. Blacksmithfarm
3. Donald Trump
4. Anna Anka
5. hemlig
6. Cruella_DeVil
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Tävlingen startar tidigast vid 12 anmälningar
Måste bara påminna om att i Sverige ingår inte dalmatinervalpar i kosten @Cruella_deVil
 
Hej hej hej alla härliga, mysiga, fina vänner! Nu när vi har smekt upp ett kök, ska det bli riktigt härligt att få laga till något läckert som jag hittat på helt ur min alldeles egna fantasi. Och att få tävla med alla dessa fina människor, jag blir lycklig ända in i märgpipan.

Sveriges Mästerkock - kändisversionen har nu öppnat upp för anmälningar. Fritt fram för både bukekändisar och annat löst folk att skriva upp sig ;)

Programledare: Paddington
1. Paow
2. Blacksmithfarm
3. Donald Trump
4. Anna Anka
5. hemlig
6. Cruella_DeVil
7. Mys-Ernst
8.
9.
10.
11.
12.

Tävlingen startar tidigast vid 12 anmälningar
 
Hej hej hej alla härliga, mysiga, fina vänner! Nu när vi har smekt upp ett kök, ska det bli riktigt härligt att få laga till något läckert som jag hittat på helt ur min alldeles egna fantasi. Och att få tävla med alla dessa fina människor, jag blir lycklig ända in i märgpipan.

Sveriges Mästerkock - kändisversionen har nu öppnat upp för anmälningar. Fritt fram för både bukekändisar och annat löst folk att skriva upp sig ;)

Programledare: Paddington
1. Paow
2. Blacksmithfarm
3. Donald Trump
4. Anna Anka
5. hemlig
6. Cruella_DeVil
7. Mys-Ernst
8.
9.
10.
11.
12.

Tävlingen startar tidigast vid 12 anmälningar
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Tack för dagens asgarv!!!:D:D:D behövligt:love:
 
Hej hej hej alla härliga, mysiga, fina vänner! Nu när vi har smekt upp ett kök, ska det bli riktigt härligt att få laga till något läckert som jag hittat på helt ur min alldeles egna fantasi. Och att få tävla med alla dessa fina människor, jag blir lycklig ända in i märgpipan.

Sveriges Mästerkock - kändisversionen har nu öppnat upp för anmälningar. Fritt fram för både bukekändisar och annat löst folk att skriva upp sig ;)

Programledare: Paddington
1. Paow
2. Blacksmithfarm
3. Donald Trump
4. Anna Anka
5. hemlig
6. Cruella_DeVil
7. Mys-Ernst
8.
9.
10.
11.
12.

Tävlingen startar tidigast vid 12 anmälningar

Herregud! Tre riktiga bitchar, en mansgris och så en toffelhjälte mitt i alltihop. :rofl:

Stackars @Blacksmithfarm och @hemlig känner jag spontant.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 467
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 244
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 236
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 036
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp