Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ny
Idag kl 12:51 #1939

LL: Gabby_Ossi
Tema: Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.

1. Hedinn
2. Niyama
3. cirkus
4. qitis
5. bollen__ (beroende på när leken väl kommer igång!)
6. Karamelldrottningen
7. Poisonous (kan jag skriva upp dig :)?)
8. Lenis
9. Lena
10.
 
@qitis, @Gabby_Ossi och alla - jag är lite småsugen, men med alla mina aktiviteter är det svårt att hinna med numera och jag blir stressad när jag känner att jag inte kan lägga ner den tid jag skulle vilja på lekarna.

Men om ni är ok med att jag vissa dagar ( speciellt tis+ons) typ bara kommer in kring DL och röstar men förhoppningsvis iaf hunnit läsa igenom det som skrivits och att jag inte kommer ha lika mycket tid som tidigare så kan jag vara med.
 
@qitis, @Gabby_Ossi och alla - jag är lite småsugen, men med alla mina aktiviteter är det svårt att hinna med numera och jag blir stressad när jag känner att jag inte kan lägga ner den tid jag skulle vilja på lekarna.

Men om ni är ok med att jag vissa dagar ( speciellt tis+ons) typ bara kommer in kring DL och röstar men förhoppningsvis iaf hunnit läsa igenom det som skrivits och att jag inte kommer ha lika mycket tid som tidigare så kan jag vara med.
såklart det är ok :)
Tror jag inte bara talar för mig där- jag är ju de facto i samma läge själv- har inte tid som förr- men leker gärna ändå:D
 
LL: Gabby_Ossi
Tema: Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.

1. Hedinn
2. Niyama
3. cirkus
4. qitis
5. bollen__ (beroende på när leken väl kommer igång!)
6. Karamelldrottningen
7. Poisonous (kan jag skriva upp dig :)?)
8. Lenis
9. Lena
10. Paddington
 
LL: Gabby_Ossi
Tema: Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.

1. Hedinn
2. Niyama
3. cirkus
4. qitis
5. bollen__ (beroende på när leken väl kommer igång!)
6. Karamelldrottningen
7. Poisonous (kan jag skriva upp dig :)?)
8. Lenis
9. Lena
10. Paddington
11. Mirtai - om jag är död innan fredag :D
 
LL: Gabby_Ossi
Tema: Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.

1. Hedinn
2. Niyama
3. cirkus
4. qitis
5. bollen__ (beroende på när leken väl kommer igång!)
6. Karamelldrottningen
7. Poisonous (kan jag skriva upp dig :)?)
8. Lenis
9. Lena
10. Paddington
11. Mirtai - om jag är död innan fredag :D
Vilken fredag? ;)
 
Sveriges Mästerkock - kändisversionen har nu öppnat upp för anmälningar. Fritt fram för både bukekändisar och annat löst folk att skriva upp sig ;)

Programledare: Paddington
1.
2.
3.
4.
5.
osv osv...

Tävlingen start tidigast vid 12 anmälningar
 
Sveriges Mästerkock - kändisversionen har nu öppnat upp för anmälningar. Fritt fram för både bukekändisar och annat löst folk att skriva upp sig ;)

Programledare: Paddington
1. Paow
2.
3.
4.
5.
osv osv...

Tävlingen start tidigast vid 12 anmälningar

Asså ja fick just nån jävla tråfe för två år på det här haket å de måste ja ju fira! Mat kan ja så bra för ja äter ute jämt. Men säj inget till de där gamla gubbarna från lyxfällan va?
 
Sveriges Mästerkock - kändisversionen har nu öppnat upp för anmälningar. Fritt fram för både bukekändisar och annat löst folk att skriva upp sig ;)

Programledare: Paddington
1. Paow
2. Blacksmithfarm
3.
4.
5.
osv osv...

Tävlingen startar tidigast vid 12 anmälningar


Saknar lekandet. Kommer säkert känna mig ringrostig men borde ha hyffsat med tid framöver...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 470
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 251
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 241
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 040
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Bildtråden
  • Färgtråd III

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp