Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL Habina som sagt, vill någon annan vara LL så hojta, jag har precis varit. :) Kommer inte ha nåt tema tror jag.

1. Sookie
2. LenaH
3. Niyama
4. quarter4ever
5. Idahoe
6. Artline
7. cirkus
8. Lobelia - Kan ju inte missa även lek 2 av Habina :heart
9. hemlig
10. Blacksmithfarm
11. glömmerallt
12. Mirtai

Lekstart onsdag eller torsdag. :)

Alltså, om @glömmerallt är med så måste jag vara med också :love:
Grattis!!
 
LL Habina

som sagt, vill någon annan vara LL så hojta, jag har precis varit. :) Kommer inte ha nåt tema tror jag.

1. Sookie
2. LenaH
3. Niyama
4. quarter4ever
5. Idahoe
6. Artline
7. cirkus
8. Lobelia - Kan ju inte missa även lek 2 av Habina :heart
9. hemlig
10. Blacksmithfarm
11. glömmerallt
12. Mirtai
13. @Loons

Lekstart onsdag kväll. :)
 
Tycker det är typ kväll nu :angel:
hörrödurö det är em faktiskt :p :D
Även om jag håller med på ett sätt - det är ju nu som är min "kväll" för nu ska jag få sova iaf 2-2,5 tim sammhängande innan natten fölvak tar vid :)
Ett av stona har fått grådassig mjölk äntligen och det andra har fyllt ut juvret rätt bra senaste dagara samt spenarna så nu är det mest en undran - vem kommer först? och kommer de föla på samma dygn :D
Och jag ska på styrelsemöte för westernklubben kl 19.30 så hittar jag inte leken om den kommer upp innan det så vet ni vad det kan bero på :cool:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 366
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 824
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 950
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 878
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp