Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jisses vilket minne ni alla har! Och främst @quarter4ever som även kommer ihåg ANDRAS roller :)
Och den där röstkuppen är helt borta, nu får du berätta mer för jag kommer inte ihåg något av den

Min första lek hände någon gång på forntiden, det var "Kackel i Hönsgården" och enda anledningen till att jag kommer ihåg det var att min roll var Kyckling Gullefjun......

edit: Och ibland är den här sökfunktionen på forumet fantastisk bra - vi har visst diskuterat "första lekar" tidigare ;) Där fick jag iaf svar att LL för min första lek var visst @Blacksmithfarm :)
Och jag som trodde du spelat längre än mig...
Det var min första eller andra lek som LL. Hade en stargateAtlantis i början också...

Whaat, började @Blacksmithfarm leka före @Paddington ? :eek: Mind=Blown!
Säger detsamma:eek:

Jag minns när Paddi började. @Blacksmithfarm tror jag lekte innan mig?
Vet inte. Minns att första leken jag läste här så var @Heulwen LL. :)
 
@Blacksmithfarm jag började leka före @Paddington (men inte så långt före tror jag) och du "fanns" redan när jag började!:D Min första lek var i september 2011. Jag och @Niyama var ulvar. Jag var ulv tre av mina fyra första lekar.

Ett ulv-minne från en av mina första lekar var när lyan bestod av mig, @OutOfService och @Koppen . OOS gjorde en liten miss i ett teoriinlägg som potentiellt kunde visa att vi två diskuterat och hon skrev i vår PM-diskussion något i stil med "TUR att inte @Mammas är med i leken! Det där hade hon aldrig köpt!" Fem minuter senare skriver LL i leken att spelare X varit tvungen att hoppa av och ersätts av - Mammas!:crazy: Stackars Mammas blev käk rysligt snabbt.:rofl:
 
I min första lek så skriver jag en jätteteori om @Myrten och avslutar med att rösta på @mumorsan tror jag det var. Som jag inte nämnt i mina teorier alls. Alla trodde jag var ulv och röstade ut mig. Jag var typ spion eller nått sånt och hade hela huset fullt med folk och upptäckte inte min miss innan jag var utröstad. :rofl: :banghead:
 
Första gången jag var ulv tyckte jag det var en bra idé att röja lyan och satsa på lottning :banghead:. Kan ha påverkat min inställning till räddning av kollegor fortsättningsvis :laugh:.

En av de roligast gångerna som ulv var med @Myrten i hennes första lek. Vi var ganska många ulvar från början, men iaf två uteblev och blev kickade. Vi fick ingen kompensation och jag hade ju bara spelat nåt halvår och Myrten helt ny. Men Myrten var ju en naturbegåvning så det gick ju fint ändå :D.
 
LL Habina

1. Sookie
2. LenaH
3. Niyama
4. quarter4ever
5. Idahoe
6. @Artline ? (Är det inte dags att låta folk förvirras lite igen?;))
7. cirkus
8.
9.
10.

@glömmerallt tror det blir en ganska "enkel" lek nu (alltså inte så många specialroller)?
 
LL Habina

1. Sookie
2. LenaH
3. Niyama
4. quarter4ever
5. Idahoe
6. @Artline ? (Är det inte dags att låta folk förvirras lite igen?;))
7. cirkus
8.
9.
10.

@glömmerallt tror det blir en ganska "enkel" lek nu (alltså inte så många specialroller)?

Om ni inte har fått ihop tillräckligt med deltagare förrän på torsdag(vill inte behöva rösta förrän på fredag) så kan jag vara med. Annars får jag vänta till en annan lek.

Tack för taggen. :)
 
LL Habina

1. Sookie
2. LenaH
3. Niyama
4. quarter4ever
5. Idahoe
6. @Artline ? (Är det inte dags att låta folk förvirras lite igen?;))
7. cirkus
8. Lobelia - Kan ju inte missa även lek 2 av Habina :heart
9.
10.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 366
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 846
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 954
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 879
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp