Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Listan var ju flera sidor bak, det går ju inte an... :p

LL: ?
tema:?
1 @Loons? :)
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12

13. Squie - i lyan som läsare. :D

btw så efter jag vart käkad nu så kom jag av någon anledning ihåg @Habina s hysteriskt roliga översikt i Downton Abbey leken du Artline höll tillsammans med @Myrten @Monstermom och lite även @LenaH
Den kom samtidigt som vi hade ulvleksträff hemma hos mig i höstas och herregud vad roligt vi hade åt den :rofl:

Roade mig med att läsa igenom leken igen och då kom det ju upp att leken med dess roller skulle köras igen fast med annat tema ( momstermums symaskiner var visst en het kandidat)
Så påminner om det ;)

extra kuriosa för de som inte var med då eller har glömt bort den :laugh:
Den Hall of Fame-nominerade översikten av @Habina

1. Quarter4ever. Har jag för mig var ulv.
2. Lobelia. Tror jag är kvar i leken.
3. Lenis. Var en hjälte och drog med sig en ulv. Tjuv tror jag rollen var.
4. Blacksmithfarm. Misstänker jag, men jag har hamnat i "varför misstänker jag henne nu igen?", så det måste jag kolla upp.
5. cirkus. Har för mig att hon är kvar, men framförallt att hon har en fin men sjuk hund. :(
6. Habina. Fortfarande hög på socker!
7. Snurrfian. Dog också va? Ulv, ulv, ulv!
8. bollen__. Var onda tvillingen, det minns jag helt klart.
9. Klara. Var den stackars goda tvillingen som lynchades först.
10. Mirtai. Har bara röstat på onda, men jag vet inte så mycket mer än så.
11. FiaM. Försökte vara en hjälte, men jag blev bara ledsen av det hela. Jägare hette rollen.
12. Paddington. Mystisk varelse. Får inget grepp om henne och vi brukar hitta varandra snabbt, så hon är kanske ulv?
13. Gabby_Ossi. Är hon med? O_o
14 Ferrari. Min polare som var tvungen att hänga med jägaren ut ur leken. :cry:
15.Ileo. Öööh. Ny på att leka. Verkar lite virrig, men så mycket bättre än när jag började leka. Oklart om det gör henne god eller ond.
16. Hedinn. Var som vanligt full och missade att rösta. :rofl:
@Habina :love::love::love:
Vi hade högläsning:laugh::laugh::laugh:
 
Helt appropå en annan tråd här på senior:angel:

Vovadod sosägogsos omom enon ulolvovlolekok dodäror alollola LolLol'sos inonlolägoggog äror soskokrorivovnona popå rorövoarorsospoproråkoketot?:devil:
(evovenontotulololetot momedod enon övoverorsosätottotnonigognon i spopoiloleror...)
 
@Boblolacockoksosmomtothohfofarormom - Dodu äror enon momycockoketot sosjojukok momänonnonisoskoka!:rofl::love:

Momenon omom @qoquarortoterorfofevoveror soskokrorivoveror popå rorövovarorsospoproråkok hoharor jojagog kokanonsoskoke cochohanonsos atottot loläsosa hohenonnonesos inomlolägogog!:idea:

Efter en annan annan tråd blev jag sugen på att återuppliva barndomen och ha en lek på Windy-tema.:D
jojagog totyckokeror atottot dodetot roräckokeror omom RORÖSOSTOT-inonlolägoggogenon äror popå rorlvovarorsospoproråkoketot, momenon dodetot bobloliror sosvovårortot atottot rorösostota i sosisostota mominonutotenon.......
:angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 904
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 689
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 577
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 301
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp