Bukefalos 28 år!

Varulvslekbuketräff! [Varulvslek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
OT (eller OL, off-lek?)

Alltså, det här är helt utan för leken men jag trodde det var en riktigt bukevarulvslekträff på gång. Och så är det en vanlig lek det gäller :( Tänkte att jag skulle försöka smajla in mig som gammal "old-timer" :D

Nåväl, lek väl alla nya och gamlingar! :up:

Precis vad jag också tänkte när jag såg att jag blivit taggad i något inlägg med rubriken "varulvsleksbuketräff". Gissa om jag blev lycklig över att få en inbjudan. :love:

Men nu får jag väl försöka jaga lite varulvar i leken istället. Jag har därmed hittat leken och lämnat (lite sorgsen) de underbara gula hästarna bakom mig. Fullt fokus på lek! :bump:
 
Varulvsdemonen... En fundering där. Är den personen med i lyan eller hemlig? Blev inte riktigt säker när jag läste rollbeskrivningen. :crazy:
 
Alternativet är ju 13 goda, dvs de 12 rollerna + 1 bybo och 3 onda från början. Tveksamt. Så 12 goda och 4 onda från början tror jag också på
Men borde inte mammas ha skrivit ut bybor isf? Och det blir en svag lya då även om demonen finns.

Vi verkar rätt överens om antalet oavsett.
 
Ok... Så tack vare min och bumpos förvirring, borde i alla fall bumpo och sasse inte vara i lyan tillsammans eller vara tvillingar. ;)
 
@bumpo What?! Jag förstår ingenting! :eek:

I ditt inlägg #88 lät det som att du inte var med i leken. Alltså blev jag (extra) förvirrad.

Jag kommer behöva rösta inom de närmsta timmarna. Helst innan jag kommer fram till jobbet.

Och det är ju inte jättemycket att gå på än i leken. :P
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 584
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 908
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 701
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 305
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp