Varulvsleken

Bra spelat alla, jätteledsen att jag försvann, både för er och lekens skull och min egen, hade verkligen sett fram emot att leka igen, när jag hade tid... :grin:

Snyggt jobbat goda! Och mina ulvkamrater som var bra på att välja lämpligt käk (tänker inte ta åt mig äran för så mycket där. Förutom möjligtvis när jag avstyrde käket av mig själv :D).

Jag fattade ingenting som vanligt och tar det som en komplimang att folk tror att jag röstade på GA för att jag räknat ut att hon var siare. :rofl:
 
Tycker också leken varit rolig, även om jag mest varit åskådare :mad: :p
Hur kommer det sig att lyan valde mig till första käk?.
 
Tycker också leken varit rolig, även om jag mest varit åskådare :mad: :p
Hur kommer det sig att lyan valde mig till första käk?.
För att ditt namn är likt mitt, typ.

Mistimed ställde frågan om vem vi skulle käka. Jag svarade med följande:
”Mig, förslagsvis. Klantarsel sitter och skriver inlägg samtidigt som jag går och lägger mig och missar DL. :down:
Och Niyama svarar i samma veva ”Hedinn :)” (vi har en tendens att tänka lite likadant).

Mistimed svarar då att hon lätt faller för grupptryck och tycker att Hedinn är ett bra käkval, och Paddi hänger på med ett skämtsamt ”ja, vi käkar Hedinn :p

Sen dyker Lenis upp och börjar fullt seriöst analysera käkförslag och tycker att Hedinn är ett väldigt bra förslag, i lag med nån annan. Och sen skickar hon ett till meddelande med ”vi vill käka Hedinn” till vår LL. På fullaste allvar. Men lägger till att hon egentligen inte vill käka Hedinn för att ”hon är ju så snäll” :rofl:

Så att eh, jag ändrade vårt käkval utan att konslultera nåt större med nån annan och då låg väl hemlig nära till hands istället för Hedinn, helt enkelt. :D
 
För att ditt namn är likt mitt, typ.

Mistimed ställde frågan om vem vi skulle käka. Jag svarade med följande:
”Mig, förslagsvis. Klantarsel sitter och skriver inlägg samtidigt som jag går och lägger mig och missar DL. :down:
Och Niyama svarar i samma veva ”Hedinn :)” (vi har en tendens att tänka lite likadant).

Mistimed svarar då att hon lätt faller för grupptryck och tycker att Hedinn är ett bra käkval, och Paddi hänger på med ett skämtsamt ”ja, vi käkar Hedinn :p

Sen dyker Lenis upp och börjar fullt seriöst analysera käkförslag och tycker att Hedinn är ett väldigt bra förslag, i lag med nån annan. Och sen skickar hon ett till meddelande med ”vi vill käka Hedinn” till vår LL. På fullaste allvar. Men lägger till att hon egentligen inte vill käka Hedinn för att ”hon är ju så snäll” :rofl:

Så att eh, jag ändrade vårt käkval utan att konslultera nåt större med nån annan och då låg väl hemlig nära till hands istället för Hedinn, helt enkelt. :D
:rofl::rofl::rofl::rofl:

Vilken lya vi var!!
 
Hennes röst på mig kändes så väldigt enkel och helt tagen ur luften. Och så ville jag visa mig för spionen så därför blev det dold röst där också.

Jag fick aldrig din rad så det var ju tur att det var jag som oxå röstade på Mistimed :D Blev enkelt att lista ut :p
 
Klaga du bara, försök förstå känslan när man kollar i lyakonversationen och ser att ens lyakamrat skickat ett fullt seriöst ”vi vill käka Hedinn” till LL :cry:

@Lenis :angel:

Jag följde ju bara drevet..!! :o:rofl:

Btw är jag fortfarande förvånad över (även om det var en kalkylerad risk från min sida) över att alla så totalt slaktade mig när glömmerallt var siare. Hon var ju tvungen att rösta någonstans och kändes inte alls så tvärsäker som man kan vara i det läget även om man inte vill outa sig. Inte sett detta förr, att när en siare ryker så ryker den hen röstat på till 100%. Tänk om jag varit ängel eller ngt.. fast det stämmer iofs för jag brukar bli lynchad som ängel :D

Tack för en trevlig lek LL, alla och särskilt lyan som var väldigt lugn o sansad fast jag försökte äta mina kollegor :angel:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 420
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 042
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 018
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 931
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp