Varulvsleken

Gjorde du?! Men hur kunde ni vara så säkra på att GA var siare? Jag fattade inte varför ni trodde att Lenis var siad eftersom GA snarare misstänkte Lenis för att vara får.
Som jag hela tiden skrev i leken så om Lenis hade varit siad hade det stått att hon var ulv å inte får... Sedan frågade jag GA om hur hon menade för jag ville fiska lite å se om jag var inne på rätt spår.
Sedan var väl mina kamrater övertygade om att GA var siaren så då blev hon käk. Men eftersom jag inte trodde Lenis var siad så tänkte jag inte alls på att hon skulle bli misstänkt pga att vi käkade GA......
 
Och JAG är lite(läs mycket:p) mallig över att jag iaf tänkte tanken om Lobelia/paddis som får och ulv:D
Första dl tog jag mest henne som god eftersom jag tänkte att en ulv nog inte skulle riktigt resonera så som hon och va så offensiv. Sen blev hon mer och mer fårig ju längre in i leken vi gick :D

Edit: GOD JUL ALLA OCH TACK FÖR LEKEN!!
 
Som jag hela tiden skrev i leken så om Lenis hade varit siad hade det stått att hon var ulv å inte får... Sedan frågade jag GA om hur hon menade för jag ville fiska lite å se om jag var inne på rätt spår.
Sedan var väl mina kamrater övertygade om att GA var siaren så då blev hon käk. Men eftersom jag inte trodde Lenis var siad så tänkte jag inte alls på att hon skulle bli misstänkt pga att vi käkade GA......


Jag tänkte bara att hon skrivit fel :rofl:
 
Har fått kommentarer i konversationer från både goda och onda att @Lobelia kan inte vara fåret i alla fall :angel:
Dock inte från mig!!
Har verkligen haft supertaskigt med tid och ork att leka förrän igår och ffa idag
Tror jag lyckades komma upp i ....*trumvirvel* 11 inlägg till LL denna gången utan en endaste fundring äver roller i leken etc ( och DET är endast för jag har så mycket annat som tar mitt fokus just nu)
 
@fio jag har inte redigerat ett enda inlägg i efterhand på något vis i leken.

Det var sjukt konstigt för jag såg ditt inlägg bara helt ensamt först och sen med citatet. Men det kan ju bero på andra saker visserligen. Var ganska många inlägg i samma veva som jag såg senare.
 
Som jag hela tiden skrev i leken så om Lenis hade varit siad hade det stått att hon var ulv å inte får... Sedan frågade jag GA om hur hon menade för jag ville fiska lite å se om jag var inne på rätt spår.
Sedan var väl mina kamrater övertygade om att GA var siaren så då blev hon käk. Men eftersom jag inte trodde Lenis var siad så tänkte jag inte alls på att hon skulle bli misstänkt pga att vi käkade GA......
Dina kamrater satte då spiken i kistan för Lenis, men ni verkade ju vilja ta död på varann i den där lyan :angel:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 418
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 031
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 014
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 928
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp