Bukefalos 28 år!

Veckans brott (ulvlek)

Hurra vad kul att vi vann!!!

Tack onda för en tuff match. Vet inte om det hade gått vägen ifall inte Mirtai offrades...

Tack @Myrten för en rolig lek och tack @quarter4ever för att du fanns vid min sida. :love:

Min plan var genialisk. Väcka upp första lynchade goda, se till så den personen skickade visionen "habina är god" och så njuta av att vara godförklarad och förhoppningsvis få ulvarna att försöka käka mig.

Men så väcker jag upp quarter4ever och hon har hunnit skicka sin vision redan! :arghh: Så då fick jag hoppas på nästa dygn och så blir koppen käkad! :banghead:

För övrigt, suveränt skrivet @Koppen att du var osäker på Paddington och lobelia, jag förstod direkt att du var medium då. :D

Det var ju jättebra att det var just jag som dog, satt faktiskt och hoppades på det :D
 
Härligt goda!!

Sällan jag varit så frustrerad som i den här leken :p tyckte jag hintade personligen till typ alla men ni bara fortsatte misstänka mig!

Och jag fattade ju inte det förrän efter att jag blev lynchad. :banghead:

Jag anmälde mig mot bättre vetande , och det visade sig ju att jag hade fruktansvärt ont om tid den här veckan. Förlåt för mitt kassa spelande!
 
Tack för en jättekul lek! :)
För egen del blev ju starten av leken lite tumultartad och jag fick lite svårt att komma igen efter det med lite tafflig aktivitet som följd. :o
 
Jag tyckte att det var sjuuukt svårt att vara bybo. Jag är inte så bra på att uppfatta hintar...kom på försent att du @Mirtai nog var spionen ändå. Tillslut hade jag vridit på allt så jag trodde Habina var ond :angel: och lurat oss alla..haha. Men det var ju @Niyama som lurats...
Första gången som jag som god fick vara kvar till slutet :D intressant upplevelse ;) kanske har en framtid som god också :angel:

Tack alla för en rolig lek o speciellt @Myrten och @Killaloe för roliga uppdateringar :D
 
Jag som suttit på läktaren tycker att @Niyama spelade fruktansvärt bra som ond - jag trodde att det var bollen__ som var den andra onda ända till @bollen__ skrev sitt fina testamente - då fattade jag att N spelade så grymt bra!
Ja, hon var sjukt duktig, det var därför jag började virra om att någon av de godförklarade kanske var ond :angel: haha. Snacka om paranoid inatt, kunde inte sova så var tvungen att skriva ned det... :p
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 147
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 282
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 940
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 563
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Kattsnack 10
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp