Veckans brott (ulvlek)

Yes! Jag delade ut paket till en god den här gången :D
Var det till någon hjälp @Klara?




*host* tror att LL kan intyga att jag var smått frustrerad över fårteorin när jag dött. Tur att klara redde ut det hela :D

Och när jag äntligen ordnat en vision så käkar ni koppen :mad:
"Den hundrädde skickade spionrad till klara":p

Klart som korvspad. eller inte.. jag hade aldrig listat den om jag var medium :arghh:
 
Yes! Jag delade ut paket till en god den här gången :D
Var det till någon hjälp @Klara?




*host* tror att LL kan intyga att jag var smått frustrerad över fårteorin när jag dött. Tur att klara redde ut det hela :D

Och när jag äntligen ordnat en vision så käkar ni koppen :mad:
"Den hundrädde skickade spionrad till klara":p

Jag fick veta att spöket väckt upp q. Det hjälpte mig tyvärr inte så mycket. :D

Men tack för att du trodde så mycket på mig att du vågade skicka till mig. :love:

Som svar skickade jag: "ser på tv" för att tala om att jag var bybo, men det fick du ju aldrig. :D
 
Jag fick veta att spöket väckt upp q. Det hjälpte mig tyvärr inte så mycket. :D

Men tack för att du trodde så mycket på mig att du vågade skicka till mig. :love:

Som svar skickade jag: "ser på tv" för att tala om att jag var bybo, men det fick du ju aldrig. :D
Fick jag Veta när koppen dött.
Men det hade jag nog inte kopplat-även fast det var solklart. (Är det nu jag ska avslöja att jag kollade tablån för den aktuella kvällen när jag fick ett vad du skrivit?:o:meh:)
 
Jag fick veta att spöket väckt upp q. Det hjälpte mig tyvärr inte så mycket. :D

Men tack för att du trodde så mycket på mig att du vågade skicka till mig. :love:

Som svar skickade jag: "ser på tv" för att tala om att jag var bybo, men det fick du ju aldrig. :D
Du är ju timon :heart
tills du fått en ond roll :p
 
Haha! Jag som tyckte den var jättetydlig. :rofl:
Hm, undrar om inte jag fick att du skrivit "ser på tv", förresten. kanske var därför jag inte kopplade.

Nåja, jag märker att jag blir avtrubbad så fort jag är ute ur leken.
Nu roade jag mig ändå med att gissa roller/sidor för att se hur bra jag var...
 
lyckades du gissa min roll?
Nej, men jag hade dig på goda sidan i alla fall. :)
Alltså, först trodde jag det var fio som var BW, hade missat att fåret visades som bybo - tänkte att hon påstått att "LenaH är ulv"


Går igenom hur mitt dokument såg ut, jag gissade sida på alla dagen efter jag dog, och bytte om jag trodde jag hade fel.
Jag hade bollen, Habina, Idahoe och Niyama som goda, Artline, MM och Mirtai som onda.

Klara hade jag skrivit storbonde alt. att hon fick spionrad om vem som skyddades (minns ej varför...) Jag trodde ju i alla fall att mitt paket givit henne något som hon hade svårt att teoria om kring Mirtai... Och det gjorde att jag trodde att Idahoe var god eftersom Klara följde hennes röst på Mirtai...(fast det var DL1 ser jag nu...)

Och så trodde jag ett tag att LenaH var ängel, då fio inte var skyddad och de två i det läget var väldigt godförklarade.
 
Ok, nu ska jag se om jag kan ge min version av vad jag tror att Mirtai och Habina pratar om gällande huruvida LenaH kunde vara fåret eller inte i deras teorier igår.

I lejonkungenleken för ett tag sedan var @Snurrfian får. @Lobelia satt i lyan och var först ut av ulvarna att rösta. Hon röstade på @Mammas. Snurrfian signalerade till ulvarna genom att rösta på samma som Lobelia. Detta förfaranade har diskuterats i flera lekar som ett vanligt sätt för ett får att signalera till lyan. Under natten käkades Mammas och många teorier väcktes senare (när Lobelia lynchats som ulv och Snurrfian som får) att lyan valde att käka Mammas som signal till lyan om att dom uppfattat hennes hint. Har för mig att det i eftersnacket kom fram att det inte alls var orsaken utan att Mammas helt enkelt käkades för att hon var en farlig spelare.

Baserat på detta måste ju jag fundera över om glömmerallt är ulv. Eller om Paddington är det.

Det här satt jag och ville skriva länge. (jag var död :mad:)
Skickade det tillslut till LL stället, och se, då tog Klara upp det :D
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 319
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 557
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 442
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 056
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp