Veckans brott (ulvlek)

@Idahoe och @quarter4ever - tack! Ergh... Har inte så bra koll, nej. Men jag är inte riktigt i samma division som min (hårt arbetande) väninna som en dag för några år sedan irriterat frågade mig om det var något speciellt med en viss dag i december. Folk avslog alla hennes förslag till möten på denna obokade dag och hon fattade inte varför. Det var annandag jul.
 
@Idahoe och @quarter4ever - tack! Ergh... Har inte så bra koll, nej. Men jag är inte riktigt i samma division som min (hårt arbetande) väninna som en dag för några år sedan irriterat frågade mig om det var något speciellt med en viss dag i december. Folk avslog alla hennes förslag till möten på denna obokade dag och hon fattade inte varför. Det var annandag jul.
Konstiga människor som inte vill ha möte då! ;)
Att hålla koll på när typ jul och påsk är är rätt nödvändigt i mitt jobb :)
 
Till och med jag såg ända från läktaren att du hade blivit galen O_o


Men vadå, jag var väl mitt vanliga jag :D
Utmärkta teorier, la rösterna på rätt person och kastade inte sten på @bollen__ :angel: :D


Åh!

Typiskt dig förresten att du är på andra sidan jorden!
Kanske åker till sthlm nästa helg och så är du inte hemma så jag kan våldfika hos dig :arghh: :cry:
 
Senast ändrad:
Yes! Jag delade ut paket till en god den här gången :D
Var det till någon hjälp @Klara?


Visst var det roligt att vara spöke? Tyckte det var jättekul i förra leken när jag fick vara spöke :) Fast frustrerande att inte få skriva i tråden :angel:

*host* tror att LL kan intyga att jag var smått frustrerad över fårteorin när jag dött. Tur att klara redde ut det hela :D

Och när jag äntligen ordnat en vision så käkar ni koppen :mad:
"Den hundrädde skickade spionrad till klara":p
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 311
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 548
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 431
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 054
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp