Watership Down [Ulvlek!]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Samspelet mellan lyan och ond utanför lyan var i sitt esse i denna lek då mao :up:
ja ni var inte så duktiga på att visa er helt( men det ska ni ju inte göra heller)
Var säker på att Fio och paddington var ulvar direkt...
Mirtai hittade jag också ganska snabbt
thoora velade jag mellan lyan och tvilling...
FiaM kom jag på lite för sent....
 
Så, nu är jag hemma vid datorn och kanske kan skriva lite enklare. :D

Vill tacka för en kul lek! Har aldrig varit så godförklarad någon gång. :D

Och tack cirkus för att du höll reda på mig på slutet. :p Vi fick ihop listan igårkväll rätt bra ändå tycker jag. Även om nu glömmerallt inte var byfåne. :devil: Tanken slog mig faktiskt aldrig att hon kunde vara spökväckare och få sin info från bollen__ direkt. LenaH som ängel, Lobelia som röstfifflare, Lilltess som spionens ättling, thoora som ulv och koppen som magiker prickade vi iaf. :up: Och då Habina och glömmerallt, men i omvända roller.

Jag har nog aldrig känt mig så mycket som en vinnare som i den här leken. :D
 
Och att jag inte la min röst på Habina i bm-valet var mycket riktigt som någon drog slutsatsen. Jag visste ju att jag var god, men jag visste ju inte att hon var det. :p
 
Japp, @bollen__ hade siat @Klara så henne fick jag ju reda på av bollen__, sen behövdes det lite klurande innan vi kom fram till dig, jag kom på att tvilingen borde nominerat klara så det minskade kandidaterna och när ni sedan röstade lika och inte misstänkte varandra så... :)

Jag tyckte inte att jag gjorde annat än godförklara cirkus på lite vaga grunder. :rofl:
 
Alla har röstat på thoora, utom thoora, hon röstar på Habina.
låter som en alla barnen-historia :D

Förlåts @Blacksmithfarm att jag inte försvarade dig bättre! Jag fick för mig att du eventuellt var ficktjuven och hade tjuvat beskyddet första natten... :o
jag hade ju ingen aning om det var jag eller någon annan de ville käka...


andra höjdpunkter för mig:

den hade jag jätteroligt åt att skriva :D:p
Och jag tror att @Niyama hade ganska roligt hon med;)

.
jag fattade inte att det var en hint. .. :p

jag var mest nöjd när vi lynchade Blacksmithfarm jag.....
:angel:
:mad: :p

Tack för födelsedagspresenten (att goda vann)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 250
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 527
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 796
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 877
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp