Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler \"Ta\" bilder från video Jag har en video på datorn (MPEG) och vill ta stillbilder från den (typ som Print Scrn). Går det? Jag har...
Svar
4
· Visningar
1 131
Senast: Zaga
·
Äldre Säg att jag sålt något i en second hand-butik och köparna bor en bit bort. Dessa får vid köpet information om att vi inte kör varorna...
Svar
7
· Visningar
807
Senast: Wysiwyg
·
Kropp & Själ För några dagar sedan lyckades jag få en ett litet skärsår, ett par cm långt och inte djupt. Plåstrade om det osv ganska omgående och...
2
Svar
33
· Visningar
2 380
Senast: Stinaelin
·
P
IT & mobiler \"Ta bort http://\" Är det fler än jag som märkt att man kan trycka till vänster om bildadressen (när d står att d ej fungerar) och dra...
Svar
7
· Visningar
973
Senast: Zaga
·
Äldre Ibland är man lite väl trött i mataffären... Där stod en herre och lagade mat med den nya produkten från Arla; Syrad grädde. Mina...
Svar
15
· Visningar
5 784
Senast: Idas
·
Kropp & Själ Men varför säjer man så? Grisar svettas väl inte?
Svar
6
· Visningar
11 611
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ När man läser runt på olika bloggar just nu så verkar de flesta hälsobloggar prata om "Superfoods", typ chia-frön, bär, nötter etc. Är...
Svar
5
· Visningar
2 082
Senast: Maleficent
·
Hemmet Det rinner så fruktansvärt sakta i vårt handfat i badrummet. Jag har skruvat loss och rengjort så mycket jag kan men ingen skillnad...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 929
Senast: MiniLi
·
Hemmet Någon som testat en sådan? Alltså en manick där man hänger upp t ex en skjorta så slätas den ut av ånga - utan strykning? I vilken...
Svar
2
· Visningar
1 159
Senast: Minett
·
IT & mobiler Hej! Jag har problem med ljudet på Netflix när jag tittar på min dator (Windows 10). Alla andra typer av ljud (Youtube, filmer på...
Svar
0
· Visningar
284
Senast: Nevermind
·
Fritid Jag har fått en spritt ny järngryta. Tycker mig minnas att man inte bara kan använda den på en gång, utan ska preparera den på nåt sätt...
Svar
11
· Visningar
9 178
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Jag sitter med en snart tre år gammal MacBook som på senaste har börjat bli väldigt långsam, och jag misstänker att det kan vara för att...
Svar
6
· Visningar
2 278
Senast: MacVetaren
·
Kropp & Själ Lite märklig fråga, men tänkte att Buke kanske kan vara behjälpligt!! Jag är engagerad i en grupp kring EU-migranterna i min stad, ja...
Svar
18
· Visningar
1 386
Senast: kamomillo
·
Äldre Haha, ja alltså, klädesplagg i spets! :D Jag tycker det är skitsnyggt med tröjor/linnen/överdelar helt eller delvis i spets, men jag är...
Svar
2
· Visningar
608
Äldre Min kille fyller 30 i början av november och vi vill åka på en weekend med det lilla extra. Har pratat om ishotellet/norrskensigloos...
Svar
14
· Visningar
949
Senast: megasus
·
S
IT & mobiler "Spara för webben" är ju en bra funktion man kan använda, men jag har aldrig riktigt fattat hur den ska användas. När jag trycker på...
Svar
1
· Visningar
870
Senast: Cheeserica
·
Fritid Invigde min nyköpta köttkvarn och enligt instruktionen skulle "matarbrickan" kunna diskas i maskin. Efter disken hade dock den tidigare...
Svar
5
· Visningar
12 718
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler \"Solklart MVG\" Jag vet inte om ni minns att jag ville ha kommentarer och förslag till förbättringar på mitt Projektarbete Fick...
Svar
6
· Visningar
1 171
V
IT & mobiler både jag och gubben håller på att bli tokiga på vår medeltida dator som är såå sölig och tar god tid på sig att fundera jag har...
Svar
1
· Visningar
1 067
Senast: Rednex
·
Mat Jag köpte Pändys godis för några veckor sen och blev förtjust. Och väldigt lite socker. Har ni tips på fler märken som har sockerfritt...
Svar
11
· Visningar
722
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp