Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Här odlas en del potatis och jag har börjat upptäcka att det är stor skillnad på olika sorter en del smakar väldigt mycket mer än andra...
Svar
5
· Visningar
1 408
Senast: Snowball
·
Äldre Hej Vi skulle vilja ha tips på bra julbord. Skåne, södra halland eller västra kronoberg är området vi kan tänka oss köra inom. Helst...
Svar
6
· Visningar
1 058
Senast: KesoNeso
·
Kropp & Själ Behöver få nåt positivt i mitt liv Är helt slutkörd ändå har jag inga måsten förutom på jobbet som dock är rejält hektiskt Men det finns...
2
Svar
39
· Visningar
2 377
Senast: em-pirre
·
Äldre Varför gör man inte så att det går att köra dieselbilar på HVO och liknande istället? Ihop med Adblue minskas väl utsläppen och...
Svar
12
· Visningar
1 443
Kropp & Själ Råkade ut för lite sådant. Sista antibiotikan tagen idag, 10 dagars kur. Var lite otydligt men höger lunga drabbad (troligen upptäcktes...
Svar
5
· Visningar
1 156
Äldre Finns det någonstans jag kan fixa så att videofilmer inte automatiskt spelas upp i inläggen. Så att man måste klicka på dem för att se...
Svar
10
· Visningar
757
Senast: Fruentimber
·
Trädgård & Växter Antar att det inte bara är jag som redan börjat snegla på nästa års fröinköp för att överleva vintern :angel: Tänkte att det kunde...
Svar
9
· Visningar
808
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har ju hört många lovorda menskoppen, men jag kan liksom inte begripa hur man gör för att få ut den utan att det dräller. Blod är så...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 759
Senast: MiniLi
·
Äldre Våra äppelträd på gården dignar av äpplen och päron och jag och några grannar har spenderat några timmar av dödsångest klättrandes på...
Svar
6
· Visningar
697
Senast: Lia_
·
Skola & Jobb Min gamla mamma har nu haft läkare med huvudsjal och hon tycker att det känns väldigt fel. Min mamma är ganska negativ till sjalar som...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
14 211
Senast: honung
·
Kropp & Själ En mig närstående har äntligen fått operera sin höft. Hen har i flera år sökt och pratat med vården om sin smärta från höften. Svaret...
2
Svar
23
· Visningar
2 656
Senast: Modest
·
Kropp & Själ Min syster gjorde illa sig för ett år sen när hon blev omkulldragen av en häst och stukade foten. Foten blev dubbel, knallblå och hon...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 125
Äldre Ska tillbringa natten i Västervik. Någon som har tips på vår man kan äta på kvällen? Eller för den delen om det är något att undvika.
Svar
1
· Visningar
387
Senast: Emtherlia
·
Äldre Hjälper min kille att leta lägenhet i Malmö. Han gjorde en kreditupplysning på sig själv och såg att han hade 2 obetalda fakturor från...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
8 422
Senast: Smurfoff
·
Kropp & Själ Har dragit på mig en brakförkylning vilket resulterade i dålig sömn och tillhörande nattliga funderingar... Jag har alltid tidigare...
2
Svar
24
· Visningar
7 256
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har just nu ont i en axel. Eftersom jag dras med en reumatisk variant som påverkar främst muskel- och ligamentsfästen så brukar jag...
Svar
8
· Visningar
987
Senast: ameo
·
Trädgård & Växter Har en del örter i växthuset. Finns det någon möjlighet att övervintra dem?
Svar
6
· Visningar
730
Senast: monster1
·
Samhälle Jag sitter åter igen på en liten flygplats med kanske 10 gater. Varför i hela friden heter de 102 103 osv? Varför helt enkelt inte 1,2 3...
Svar
4
· Visningar
773
Senast: Brandgul
·
Äldre Hur har ni det i år med svamparna? Hos oss (eller ja, hos mig i norra delen av halland) är det misär - från att ha plockat absurda...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
9 298
Kropp & Själ Jag har sedan 3 dagar tillbaka haft någon skum form av "förkylning". Eller alltså, såhär: Jag känner mig helt frisk. Mitt...
2
Svar
29
· Visningar
2 992
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur valde ni uppfödare?
  • Färsk/frystorkat foder
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp