Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Frågan lyftes av en annan användare i tråden "Hur värdesätter vi jobb och fritid?" men fick inte mycket svar, och jag tycker att det är...
2
Svar
32
· Visningar
3 111
Senast: Anna
·
Äldre Hjälp en stackare! Situationen är som så att jag har mängder med saker som jag behöver göra mig av med. Tradera är jag lite bekant med...
Svar
6
· Visningar
714
Senast: nickan1
·
Fritid Jag har en tanke om att göra en väggklocka, men blir inte riktigt klok på urverken. En del är Baklänges kvartsurverk. Va? Går de...
Svar
2
· Visningar
1 164
Senast: Magiana
·
Skola & Jobb Jag funderar på att ev söka ett jobb. Och då kommer funderingarna kring löneanspråk. Jag HATAR sånt. Senaste tre jobben jag haft så det...
2
Svar
20
· Visningar
2 312
Senast: MiniLi
·
Äldre Varför räcker det inte med alla människors okränkbara värde? Varför är någons flickvän/sambo/fru/mamma/dotter/syster/mormor/farmor mer...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
4 837
Senast: mackan
·
Relationer Ett intressant projekt, där man försöker sätta ihop par som aldrig träffats genom att analysera deras egenskaper. Någon som har sett...
9 10 11
Svar
213
· Visningar
29 004
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Som varande levande nyfiken, har jag börjat snoka runt i släktforskning. Som ett led i detta tog jag DNA-test via Ancestry och...
2
Svar
20
· Visningar
2 437
Senast: Luff
·
Hemmet Jag förmodar att i, speciellt ni i Stockholmstrakten, gillar denna prislapp...
Svar
3
· Visningar
771
Senast: Ajda
·
Fritid Det känns som att hösten är här och i morse var det 4 grader ute. Jag har 2 tomatplantor på balkongen med närmare 50 gröna tomater på...
Svar
7
· Visningar
732
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Oh ni allsmäktige Buke-orakel, nu behöver jag er hjälp! Ska på bröllop om ett par veckor och dresscoden är tenue de ville, men för mig...
Svar
13
· Visningar
2 077
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Har sedan början av tonåren haft dålig hårkvalité, visserligen rätt tätt med hårstrån, men dom är tunna, frissiga och torra och helt...
2
Svar
24
· Visningar
4 173
Senast: Unafraid
·
Tjatter Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
10 129
Senast: vallhund
·
Samhälle 10 000 krs-frågan. Igen. Jag misstänker att jag och en icke-vän har gemensamma vänner. Jag får upp en av dessa om jag går in på...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 243
Fritid Jag tänkte pynta min duschkabin med att måla lite mönster där och har införskaffat en färg som är lämplig för det. Idag tittade jag på...
2
Svar
36
· Visningar
2 295
Senast: escodobe
·
Samhälle Är det jag som är helt blind eller går det inte att poströsta inom Sverige? Finns ju gott om folk som inte kan ta sig till vallokal...
Svar
7
· Visningar
987
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Efter semestern har jag haft fruktansvärd ångest över maten. Jag har äntligen lyckats gå ner till en hyfsad normalvikt (även fast jag...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 512
Senast: Acto
·
Relationer Hola buke! Jag är inte en smygis i vanliga fall men detta får bli anonymt pga lite känsligt ämne. Tidig vår började jag i en ny kör...
Svar
8
· Visningar
1 557
Senast: tara
·
Relationer Jag är inte så bra på det här med förhållanden.. så jag behöver lite hjälp och råd. Det är ett ganska nytt förhållande, vi har varit tsm...
2
Svar
23
· Visningar
3 576
Senast: lisa412
·
Kropp & Själ Jag är i en stor svacka just nu när jag inte känner att livet känns så kul, att jag får panik att det ska vara såhär i typ 40 år till...
2
Svar
30
· Visningar
2 854
Senast: starcraft
·
  • Låst
Samhälle Allt eftersom valet närmar sig börjar jag känna att jag skulle vilja friska upp minnet lite när det gäller var de respektive partierna...
44 45 46
Svar
909
· Visningar
54 255
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp