Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Hola buke! Jag är inte en smygis i vanliga fall men detta får bli anonymt pga lite känsligt ämne. Tidig vår började jag i en ny kör...
Svar
8
· Visningar
1 557
Senast: tara
·
Relationer Jag är inte så bra på det här med förhållanden.. så jag behöver lite hjälp och råd. Det är ett ganska nytt förhållande, vi har varit tsm...
2
Svar
23
· Visningar
3 576
Senast: lisa412
·
Kropp & Själ Jag är i en stor svacka just nu när jag inte känner att livet känns så kul, att jag får panik att det ska vara såhär i typ 40 år till...
2
Svar
30
· Visningar
2 854
Senast: starcraft
·
  • Låst
Samhälle Allt eftersom valet närmar sig börjar jag känna att jag skulle vilja friska upp minnet lite när det gäller var de respektive partierna...
44 45 46
Svar
909
· Visningar
54 271
Senast: Gunnar
·
Äldre Behöver köpa nya skor som passar till kostymbyxor/slacks. Har flera par chelseaboots så det har jag + ballerinor. Men skulle vilja ha...
Svar
6
· Visningar
809
Senast: tanten
·
Hemmet Vi har en våtrumsmatta i vårt Tvättstuga/badrum från 1976. En grågrönvariant som är allt annat än snygg. Dock är den godkänd av...
Svar
13
· Visningar
12 641
Senast: lizzie
·
Samhälle För att inte skriva för mycket. En ska flytta. Eller HAR flyttat, har inte bott i bostads sen ett par månader tillbaka, och ur iaf den...
2
Svar
20
· Visningar
5 073
Senast: MiaMia
·
Relationer Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
27
· Visningar
1 037
Fritid Lite förvirrad och trögtänkt just nu. Det är nämligen så att min bindningstid på telen gick ut. Då bytte jag till en annan operatör (mer...
Svar
9
· Visningar
940
Senast: lisa412
·
Trädgård & Växter När är rätt tid att gräva upp och flytta vinbärsbuskar? En arbetskamrat tänkte göra sig av med sina och jag tänkte de skulle få nytt hem...
Svar
4
· Visningar
4 403
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har sökt en utbildning, och nu blivit kallad på möte för vägledning. Vad menas med det?
Svar
2
· Visningar
642
Senast: Seabaz
·
Äldre Vad är det för fel på folk? Nu har det alltså släppts ut minkar. Tack o lov stannade dom flesta på anläggningen. Men dessutom har tio...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
8 368
Senast: Sorgsen
·
Äldre Jag och min man har beställt en ny (dyr) säng. Blev vid köptillfället lovad leverans i v34, vilket passar oss bra eftersom vi flyttar...
Svar
14
· Visningar
1 576
Senast: Korven
·
Hemmet Finns det någon som är max 50cm bred och max 45 hög?
Svar
3
· Visningar
662
Trädgård & Växter Jag flyttade i våras och odlar bl a tomater på balkongen. Under sommaren har duvor fått upp ögonen för mina tomater och äter av dem. Jag...
Svar
14
· Visningar
5 512
Senast: Luff
·
Skola & Jobb Lite spinoff från jämställdhetstråden, men den fick mig att fundera på hur vi vädersätter jobb/fritid som faller utanför de "normala"...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 924
Äldre Ibland inser man ju att något man just gjort kanske inte var så himla smart. Eller så finns det krafter i omlopp som man inte känner...
28 29 30
Svar
585
· Visningar
60 744
Senast: megasus
·
Kropp & Själ Nu behöver jag era kloka råd och bästa huskurer! Jag har så himla ont i stortån och det ger inte med sig. Jag har googlat och...
2
Svar
23
· Visningar
8 249
Äldre I dag fyller jag år blir 29 år. Har fått mycket fina saker mycket blommor men två spel och present kort. Skicka gärna flera...
Svar
13
· Visningar
834
Senast: Fille
·
Kropp & Själ Jag tillhör den lyckliga skaran som kan tvätta ansiktet med tvål och vatten och smörja in med bodylotion utan att huden får spel, så det...
2
Svar
27
· Visningar
3 044

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp