Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Är det någon här som har opererat ("kirurgisk utdragning") ut sina visdomständer? Jag ska göra det nu i slutet av juni, 2 st i...
2
Svar
34
· Visningar
11 140
Senast: Monimaker
·
Kropp & Själ Jag har tunt, flygigt hår dom oftast är uppsatt, dag som natt. Gillar inte att ha det utsläppt och gillar definitivt inte att göra...
Svar
2
· Visningar
755
Senast: Ninnurur
·
Kropp & Själ Att det ibland är stressigt på jobbet är väl inget ovanligt men jag har ibland problem att ta mig ur stresskänslan. Även när det lugnat...
Svar
6
· Visningar
711
Senast: Sar
·
Kropp & Själ Sjuttioelfte tråden i samma ämne från mig. Jag känner mig rätt låst och vet inte vad jag ska göra. De senaste nästan två åren har det...
Svar
13
· Visningar
1 330
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Efter mycket om och men har vi nu beslutat oss för att det är dags att separera. Och det är vad jag vill. Det är det bästa i...
2
Svar
38
· Visningar
4 733
Kropp & Själ Jag och sambon ska på semester till Innsbruck i sommar. Vi räknar med ett flertal dagsvandringar och/eller andra utflykter utomhus...
Svar
6
· Visningar
566
Senast: morris
·
Kropp & Själ Ber till bukemaffian att vara lite snälla mot mig som är lite ledsen av mig.... Jag är lite kluven, till mig själv sådär. Jag har nog...
Svar
18
· Visningar
1 529
Senast: Gotthard
·
Kropp & Själ Idag fick jag åka hem från jobbet vid lunch då jag hade en hemsk huvudvärk samt illamående och även spytt. Spydde även när jag kom hem...
Svar
12
· Visningar
1 026
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Någon som kör på det? Märker ni någon skillnad samt vad använder ni för tvättbalsam? Jag började för några veckor sedan, märker...
Svar
6
· Visningar
1 081
Kropp & Själ Enligt experterna kan man bara få vattkoppor en gång. Jag fick det när jag var runt 24 år (konstaterat genom blodprov då). Hur har jag...
Svar
12
· Visningar
5 006
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Sen cirka 2 år sen så har jag eksem i nedre delen av hårbotten. Tror det är resultatet av nån misslyckad färgning/blekning då jag...
Svar
0
· Visningar
10 371
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag och sambon ska ha en barnfri natt i Malmö i sommar och önskar tips på bra restauranger (en middag och två luncher). Middagen får...
Svar
0
· Visningar
319
Kropp & Själ Hur många är det där ute som är socialt obekväma? Är det vanligt eller ovanligt?
10 11 12
Svar
235
· Visningar
16 445
Kropp & Själ Upptäckte ett skumt blåmärke på armen för några dagar sen. Det är nästan runt och ganska ljust med mörkare prickar i. Minns inte att jag...
Svar
14
· Visningar
2 168
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Nu får jag snart panik pga mitt högra öra. Jag har varit sjuk sen i lördags (halsont, yrsel,hosta, lite nästäppa, igenkorkat öga när jag...
Svar
6
· Visningar
4 032
Senast: Raderad medlem 94602
·
Kropp & Själ Måste ta och skriva av mig lite, samt vädja om råd från kloka bukare. Vet inte var jag ska börja i denna sörja..:P Träffade en trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
4 958
Senast: yllva
·
Kropp & Själ Jag har använt olivolja mot min torra hy i stor utsträckning (extra virgin såklart), och tycker att det funkar toppen, fick t om tummen...
Svar
15
· Visningar
1 164
Kropp & Själ Men vilka är de andra? Och vad ska de vara bra för?
Svar
0
· Visningar
395
Senast: golit
·
Kropp & Själ och då syftar jag inte på alkohol, för det har jag knappt ens smakat i mina dagar. (Två gånger har jag tagit en klunk cider. :laugh:)...
Svar
4
· Visningar
929
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ Jag har råkat ut för en tandskada( "hundar och hästar orsakar väldigt mycket" som ett försäkringsbolag sa). Nu är det så att jag har...
Svar
5
· Visningar
880
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp