Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

P
Avel Min barnomsdröm har alltid vart att skaffa ett arabiskt fullblod. Jag fick en häst. Jag valde bort den stora chansen att uppfylla den...
Svar
8
· Visningar
1 122
Senast: cowboy
·
F
Avel Jag har kollat runt lite på olika turridningar och ridläger och hittat ett med islandshästar max 95 kg och det låter väl OK men så...
Svar
4
· Visningar
958
Senast: pluttsara
·
H
Avel Santa Cruz, säg vad ni tycker! :rofl:
Svar
6
· Visningar
968
Senast: puckovovve
·
K
Avel Jag har försökt att få information från Arabhästföreningen, men han som svarade mig sa att jag skulle höra av mig igen om några veckor...
2
Svar
26
· Visningar
2 123
Senast: Annika_L
·
Avel Visst är det väl meningen att man ska få någon form av faktiskt diplom när stoet fått poäng så det räcker som treåring? När delar de ut...
2
Svar
34
· Visningar
2 154
Senast: lil-sis
·
L
Avel om jag skulle betäcka ett sto efter robin z mamman tror jag var efter Roderik om jag inte är helt fel ute. Vem skulle passa? :bump:
Svar
5
· Visningar
862
Senast: marika_
·
Avel Nu är det tredje natten som de står i egen box. Fölis var heltokig de första 20 minuterna. Han stegrade mot väggen och mot box dörren...
Svar
3
· Visningar
853
Senast: Mitrolle
·
Avel ska/har köpt en stoåring.. hon är efter Patrice, ue: bonaparte uue:arram (inte 90%säker på arram). I alla fall så har hon Utrillo 3...
Svar
7
· Visningar
1 002
Senast: Spider84
·
Avel till ett sto efter Don Schufro Elizar. En dressyrhingst ska det vara. Stot är nu ca 160 blir 3 nästa år. Hon är snygg med relativt bra...
Svar
12
· Visningar
1 234
Senast: selmaH
·
T
Avel Vad kostar det på ett ungefär som stoägare att ta fram ett föl ? Menar då med en hingst som är ganska populär tex. Frami ?? //Tess
Svar
4
· Visningar
1 107
Senast: Demon
·
H
Avel Vet inte om den här tråden ligger rätt men jag testar.... Har en föllunge hemma som jag har tänkt visa som ettåring. Nu undrar jag...
Svar
5
· Visningar
1 403
Senast: Hästbiten
·
S
Avel Finns det någon med en lyckad tinkerkorsning i detta land? Är det någon som har tinker/nordsvensk (bruks) korsning? Hur blir de...
Svar
13
· Visningar
3 455
Senast: linabergmer
·
S
Avel Behöver er hjälp som har historisk koll på raserna. Dessutom på engelska. Hittade två (och fler) hingstar i mitt sto's (sv. halvblod)...
Svar
3
· Visningar
3 362
Senast: Sjalen
·
L
  • Låst
Avel Ni som har tinker korsning?! Vad är era tinkrar korsade med? Hur fungerar det? Vill veta allt:)
Svar
1
· Visningar
1 042
Senast: ameo
·
G
Avel Måste bara skryta lite om den rasen. Ni som har Ridsport kanske har läst om att i Halland har de haft talangjakt för 2 åriga ponnyer...
Svar
10
· Visningar
937
Senast: RebeckaKihlberg
·
H
Avel Sto som är väldigt \"öppen\" bak.. Mitt sto är väldigt öppen bak i slidan, hon visar klitoris halvt om halvt. Har läst att detta inte...
Svar
11
· Visningar
1 464
Senast: Cillavan
·
D
Avel Hej på er! När det känns som det bara är motgångar hela tiden så kom det något som lite plåster på såren i fredags. Har varit tvungen...
Svar
5
· Visningar
1 034
Q
Avel Någon som kollat den nya hingstkatalogen för Quarters ?? :D Tyckte själv att det var en efterlängtad grej, kul att titta runt på...
Svar
12
· Visningar
1 147
Senast: Francess
·
S
Avel Hallu!! skulle vilja veta lite mer om den norska kallblodstravaren alm svarten.. känner igen namnet så e han känd?? nån som har nån...
Svar
9
· Visningar
1 181
Senast: Rikkan
·
M
Avel hej! undrar vad ni tycker jag ska betäcka ett skimmel sto(född svartbrun) med. hon är efter: e ögri från hjortkvarn mf mökkur från...
Svar
12
· Visningar
1 674
Senast: Trassla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp