Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

B
  • Låst
Övr. Barn Vad ska man tänka på vid val av en bra skötväska? Ni som redan har barn: Vad behövs, hur använder man den? Tips på bra skötväskor? De...
Svar
11
· Visningar
1 578
Senast: Grim
·
  • Låst
Övr. Barn Skall iväg några timmar nästa lördag första gången utan Hampus,hans pappa skall då mata honom med flaska,tidigare då jag vart borta så...
Svar
13
· Visningar
15 506
Senast: Magdalena
·
  • Låst
Övr. Barn ... ger lättare förlossning, sa en bekant till mig idag. Själv har jag GRYMT ont idag, både baktill och framtill. (Iofs var jag på trav...
2
Svar
22
· Visningar
2 327
Senast: kbr
·
U
  • Låst
Övr. Barn ...och ingen bebis verkar vilja titta ut. :( En av mina bästa kompisar fick en Ture igår... Roligt för henne såklart men måste...
2
Svar
30
· Visningar
2 069
P
  • Låst
Övr. Barn Efter alla frågetecken och bekymmer i dotterns klass kommer det äntligen possitiva besked. Ungarna hade ett litet enkelt matteprov...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: Dravena
·
  • Låst
Övr. Barn Vissa dagar är tyngre än andra och då blir man glad när man hittar texter som denna. Tänk om det är så.....
Svar
2
· Visningar
896
Senast: alazzi
·
T
  • Låst
Övr. Barn Har ju bara fått mer och mer ont den här veckan i fogarna så idag ringde jag sjukgymnasten... men fick inte tid förrens mån.31:e, det är...
Svar
7
· Visningar
3 894
Senast: heineken
·
  • Låst
Övr. Barn Nu tar jag mig friheten att skapa en egen välkomsttråd till Bukefalos mest mammakära och hemkära bebis i oktober. Grattis Fullblod...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 981
Senast: grimman
·
  • Låst
Övr. Barn Hittar massor av trådar ang. hur länge man rider när man är gravid och på senior är det flera trådar om avsaknad av sexlust... Men...
Svar
13
· Visningar
1 709
T
  • Låst
Övr. Barn En vän funderade just på det, när är det ok att ha sex efter förlossningen. Jag har bara fått hört att "känns det ok så är det ok"...
Svar
15
· Visningar
1 370
Senast: Mitra
·
W
  • Låst
Övr. Barn bort.. (snälla börja inte diskutera varför och varför inte..) Vill veta att OM man vill adoptera bort sitt barn.. hur går man...
2
Svar
35
· Visningar
2 841
Senast: Görel
·
  • Låst
Övr. Barn Nu när man inte vet om man är gravid eller ej, har man ändå börjat tänka på namn. Jag är ganska säker på att mitt första barn blir en...
Svar
15
· Visningar
1 740
Senast: Gandalf
·
  • Låst
Övr. Barn nu har detta väl inte direkt med barn att göra, men det handlar om ett tvprogram som barn tittar på.. hjälp mig! vilken kanal går...
Svar
1
· Visningar
1 413
Senast: emma74
·
B
  • Låst
Övr. Barn Jag har ju gått upp så mycket i vikt den här graviditeten, så att det är löjligt! Väger nu i V34 runt 85kg, startade på ca62kg. Idag...
Svar
18
· Visningar
2 731
Senast: Filuran
·
T
  • Låst
Övr. Barn Vad är skillnaden, eller jo jag vet vad skillnaden är, men hur känner man skillnad? Jag har en smärta som just nu går ner i höger...
Svar
5
· Visningar
1 925
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har lite funderingar ang detta som jag tänkte höra med er som har 50/50 hur ni har löst. Hur är det med dagis? Ligger dagiset i...
Svar
7
· Visningar
835
Senast: tgd
·
L
  • Låst
Övr. Barn hur känner ni inför att eran pojkvän går på krogen o dricker alkohol under eran garviditet? känns de ok eller inte? Jag känner lite...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 897
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Övr. Barn Istället för att skriva flera PM så skriver jag en tråd istället *lat* :p Förra tisdagen så var vi in till lasarettet för en...
Svar
12
· Visningar
1 103
Senast: Sablar22
·
  • Låst
Övr. Barn Hur mycket hjälp anser ni er ha "rätt" till under graviditeten? Började fundera igår kväll när sambon följde med och matade shettisarna...
Svar
17
· Visningar
1 161
Senast: sucka
·
M
  • Låst
Övr. Barn Hur gör man när tonårsgrabben håller på att strula igen? Nu saknas han från sitt familjehem sen i lördags. Ingen vet var han är...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 317
Senast: susekl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Senast tagna bilden XV
  • Roliga bilder och memes om katter!

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp