Bukefalos 28 år!

Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Bukefalos Jag saknar den vanliga smilien! Alltså denna :idea: fast utan lampan. Den andra ser så enfaldig ut! Nån mer som håller med mig?
2
Svar
26
· Visningar
2 627
Senast: mysboll
·
Bukefalos Jag tar nu steget från att vara smygläsare till att skapa en egen användare (10 år senare, hej!) men är lite osäker på hur jag bäst...
Svar
4
· Visningar
939
Bukefalos Har möjligheten att välja att titta på alla sidor i en längre tråd samtidigt försvunnit, eller är jag blind igen tro? :o :confused:
Svar
6
· Visningar
1 174
Senast: SaraMara
·
Bukefalos Nu har den retoriska (hoppas jag verkligen) frågan blivit så vanlig att jag i alla fall måste föreslå att något görs. Mina förslag...
2
Svar
32
· Visningar
6 296
Senast: TygerTyger
·
R
Bukefalos Går det att fixa? Någon som ler lite mer... Diskret än denna: :) Det ser så väldigt glad ut.
2
Svar
22
· Visningar
2 880
Senast: Mount Never Rest
·
  • Låst
Bukefalos För att inte hacka sönder tråden "Nu får det räcka!" mer än vad som redan skett lägger jag in in ny tråd om denna "problematik". Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
10 126
Senast: shady
·
Bukefalos ... 30 seconds between searches. Please try again in xx seconds." Vad är anledningen till detta? Det känns så drygt att sitta och...
Svar
6
· Visningar
924
Senast: Itchie
·
G
Bukefalos T ex i varulvsleken på ÄU märker man hur stora inläggen är, även om man bara skriver en rad så blir ju inlägget väldigt högt, liksom...
Svar
6
· Visningar
1 021
Senast: Orkidébarn
·
S
Bukefalos Kör interternet från en ny dator och nu har jag massor av problem som jag aldrig haft tidigare på Bukefalos. 1. Får upp "Sidan kan...
Svar
14
· Visningar
1 398
Senast: cissiny
·
Bukefalos Undrar bara varför det bara är häst & tävlingsforum som syns bland dom senaste trådarna? varför är inte snack & annat med?
Svar
6
· Visningar
802
Senast: Sazalamel
·
  • Låst
Bukefalos knappen är borta?? Eller är den flyttad?? :eek: Hur ska jag klara mig utan den? :crazy:
Svar
4
· Visningar
980
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Detta felmeddelande får jag upp då och då när jag postar svar i trådar. Mycket irriterande när man har skrivit ett långt inlägg och...
Svar
9
· Visningar
2 849
Senast: lewellyn
·
Bukefalos Bara som info: Ibland kommer det upp riktigt gamla trådar under "Rekommenderas". Idag klickade jag på en tråd där det senaste inlägget...
2
Svar
33
· Visningar
2 260
Senast: Trani
·
Bukefalos Har noterat att det finns några användarkonton som av någon "märklig" anledning tycks dyka upp i samma trådar, med välvilliga förslag på...
Svar
1
· Visningar
1 983
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Vad menar ni när ni skriver *puttar upp* i ett inlägg? Har funderat på det länge utan att fatta.
Svar
5
· Visningar
952
Senast: _Runaway_
·
L
Bukefalos Är det fler än jag som tycker att nu har det blivit så många underrubriker att det är kollrigt. Under Hästmänniska så ser man att det är...
2
Svar
33
· Visningar
2 676
Senast: Sorbe
·
Bukefalos Snyggt, men prefixtexten i "knapparna" blev svår att se.
4 5 6
Svar
100
· Visningar
9 412
Senast: Ceta
·
L
Bukefalos \"Körning\":forum? Satt och funderade på det när jag var ute och körde idag. Det finns ju "Ryttar- och kuskutrustning". Och så finns...
Svar
6
· Visningar
1 643
Senast: linneaa
·
H
Bukefalos Vad betyder Kl? Har sett det mest i början av inlägg. :bump:
Svar
2
· Visningar
1 029
Senast: hendelpendel
·
Bukefalos Finns det/skulle man kunna skapa en funktion för att ignorera en viss tråd på samma sätt som man kan välja att ignorera en annan användare?
Svar
4
· Visningar
1 002
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp