Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Tävling Jag har förut valt "Okänd Klubb" på TDB, men nu är jag medlem i en klubb men jag vet inte hur jag ska ändra till den klubben? Måste jag...
Svar
3
· Visningar
2 891
Senast: Selma
·
Dressyr Du ska på din livs dressyrträning. Du kommer bli filmad och många kommer att se filmen under flera år framöver. Det här är under den...
Svar
15
· Visningar
2 699
Senast: pinky
·
Islandshäst Jag är uppväxt i en familj där vi föder upp både hundar och katter. Hästar har vi inte alltid haft, vi köpte våra första hästar i...
Svar
9
· Visningar
2 185
Senast: Skjøldur
·
Islandshäst Hittade ingen här, tänkte att det kunde vara kul och se era hästar :) Har ingen egen och visa tyvärr
2
Svar
24
· Visningar
6 483
Senast: Niela
·
Körning Ska börja köra en shettis och behöver köpa sele. Jag har kollat runt och fastnat för drive out men de är ju restade sen ett bra...
2
Svar
23
· Visningar
4 630
Senast: svea
·
Trav Jag har en shettis på 3,5år som jag körde in i somras. Han är lyhörd och fin, men ruskigt lat! :meh: Har ni några tips för att få igång...
Svar
1
· Visningar
1 597
Senast: Toxis
·
Hoppning Har ni några bra tips på övningar som får en het häst att tagga ner ett par kilo utan att man måste ta i den alltför mycket? Hästen...
Svar
12
· Visningar
4 872
Tävling När en ponny går med överårig ryttare i storhästklasser, gäller utrustningsreglerna (främst betslingen) för ponny eller storhäst...
Svar
1
· Visningar
1 799
Senast: Lobelia
·
Islandshäst Man får ju höra en fördomar lite då och då om våra kära töltmoppar/klimakteriemoppar/lovikavantar/marsvin.... Kan vi inte göra en lista...
2
Svar
35
· Visningar
4 834
Senast: Michis
·
Tävling Hej! Jag är 13 år (född 2000) och vill ta Grönt Kort i vår. Gärna innan mars/april så jag kan komma ut på tävling innan sommaren. Jag...
Svar
1
· Visningar
1 918
Senast: Litenvit
·
Islandshäst Hej! Är helt ny inom islands-världen, har ingen islänning själv men står med min häst i ett stall med flera. Min häst är en unghäst...
2
Svar
31
· Visningar
5 141
Senast: Kilauea
·
Dressyr Från och med 2014 kommer ju nya regler gälla för storlek tillverkarloggor på utrustningen. Har tittat igenom TR:et och även bild...
2
Svar
24
· Visningar
4 563
Senast: keramin
·
Övr. Grenar Hur ser Gloria de Campeao ´s första avkommor ut? Tänkte att det kanske finns någon/några här på Buke som har kontakt med eller kanske...
Svar
10
· Visningar
6 669
Western Sitter å tittar på Hidalgo å då slog d mig :idea:bara att är d någon här på Buke som har en riktig Mustang??? För jag e väldigt nyfiken...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
25 785
Senast: Stormcast
·
Distans Det slog mig precis att det nu är mindre än två månader kvar till Vedemaritten där jag hade tänkt ha min distansdebut och rida en PP...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
29 740
Senast: hermulen
·
Körning Köpte en cob baksele till min new Forest på 142 cm i mkh (kraftig dam), men bakselen var näst intill för liten. Hade jag på yttersta...
Svar
2
· Visningar
1 635
Senast: Stormcast
·
Dressyr Jag kommer sakna henne, inte minst här på forumet. Hon var svårt sjuk i Cancer men försökte ändå hela tiden hålla hoppet uppe :cry...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
14 035
Senast: jacko
·
Western Jag fick ett nytt träns av mig själv i födelsedagspresent. Ett jättefint träns med samma mönster som sadeln. Såg inte alltför illa ut på...
Svar
12
· Visningar
3 661
Senast: Liten
·
Hoppning Gör ni det? Det känns som jag är så van vid att jag alltid vill ha skydd på bakbenen vid banhoppning, även om hästen inte stryker sig...
Svar
15
· Visningar
6 010
Senast: fejko
·
Trav Vad finns det för bestämmelser kring ringorm inom travet. Letat på travsport.se men inte hittat riktigt det jag letar efter. Får man...
Svar
4
· Visningar
2 828
Senast: Toxis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp