Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Islandshäst Är det någon som har provat Taktur från stall akur? Funderar på att köpa en. Vad tycker ni om den, för och nackdelar? vad för häst...
2
Svar
35
· Visningar
7 003
Senast: tessinino
·
Western Ni som är väldigt duktiga på sadlar och kanske rentav bygger själva :) Är det möjligt att lägga till en rigging på en sadel som har en...
Svar
3
· Visningar
1 810
Senast: Em-Jay
·
Islandshäst Hej! Jag har letat igenom på forumet men hittar inget om tempon, så nu skriver jag här och hoppas att jag kan få svar på mina...
Svar
10
· Visningar
2 429
Senast: kryddelydd
·
Körning Hej! Vad kör ni era shetlandsponnys med? Är det någon som har eller har provat Kutzmanns SLG? Har sett den till större ponny och häst...
Svar
6
· Visningar
3 975
Senast: Pinkilly
·
Fälttävlan Hej, Är det någon som satsar mot detta? Hur ser upplägget hur? Vad har ni för häst? Hur erfaren är er häst? Hade varit väldigt kul...
Svar
1
· Visningar
2 568
Senast: Murray
·
Körning Någon som har bild/info om hur en loksele skall sitta för att sitta bra?
Svar
2
· Visningar
2 248
Senast: schelin_j
·
Körning Hej, nån som kan ge lite tips om hur man ska tänka när man omskolar en travhäst, som ej blivit körd på 3 år o alltid har superbråttom...
Svar
1
· Visningar
1 224
Senast: Pallen
·
Dressyr Snubblade över klassen och undrar lätt... Vad P står för?? Är det någon ponnyklass som bara ponny får anmäla till eller?? :o
Svar
4
· Visningar
4 032
Senast: aramis
·
Fälttävlan Weiii!! Nytt år - ny tråd! Jag börjar med att bjuda på en liten film på CC! I förrgår löshoppade vi CC och hans kompis lite för...
58 59 60
Svar
1 194
· Visningar
131 967
Senast: Bison
·
Islandshäst Nu har jag lite frågor här, till er som kan mer om att tävla islandshäst :) Är något av följande inte tillåtet i lätt klass (V5)? *...
Svar
7
· Visningar
1 304
Senast: pulkaskurk
·
Islandshäst Hej! Har börjat rida ett sto på 20 år nyligen, har själv haft islandshästar (för hobbyridning och klubbtävling främst) när jag var i...
Svar
14
· Visningar
2 012
Senast: Novisis
·
Trav Kan man beställa över internet eller måste man ringa? Det är ju lite knepigt att hinna ringa mellan 9-16 när man jobbar... Jag...
Svar
2
· Visningar
1 596
Senast: Onecorner
·
Western Eftersom ingen annan satt igång så gör väl jag det!;) Vad har ni för ambitioner och mål för det nya året? Jag ska ut på...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
45 162
Senast: _FiA_
·
Hoppning Vilka tävlingar/meeting bara måste/vill ni åka till denna säsong? Något speciellt ni siktar in er på? Vilka är era favorit ställen...
Svar
4
· Visningar
3 243
Senast: Inka-90
·
Tävling Försöker hitta en kalender som sammanställer stora internationella meetings i Europa, finns det någon sådan?
Svar
3
· Visningar
1 964
Senast: mamman
·
M
Dressyr Något som jag tycker hade varit intressant att ha lite koll på -Vilka är vi här på dressyr? Inte så att man behöver lägga ut namn...
2
Svar
39
· Visningar
8 549
Senast: remmis
·
Dressyr Jag undrar vad som är ett vanligt antal dressyrtävlingar under tävlings säsongen. Om man som jag har ett sto som har grundkondis, vad är...
Svar
6
· Visningar
1 585
Senast: Toyya
·
Distans Alla häst, rid och distansintresserade är hjärtligt välkomna på Distansgala i Uppland vid Wiks slott. Man kan vara med hela helgen och...
Svar
0
· Visningar
2 036
Senast: karingadde
·
Dressyr En häst jag rider fick sina 2 (stora) vargtänder utdragna för ca 2 veckor sen. Han vilade från bett tio dagar efter veterinärs...
Svar
6
· Visningar
1 894
Körning kan man göra det? det var nån som sade att en 15 åring är för gammal för att köra in.
Svar
2
· Visningar
1 421
Senast: Jojo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp