Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund Resultatet av 15 h på strömsholms djursjukhus för 3 veckor sedan :love: Laguna Seca Bus på hög nivå =) Laguna & Pike Mamma...
Svar
4
· Visningar
937
Senast: Bee Sweet´s
·
R
Övr. Hund Vi har två hundar, som fyller 8 på måndag ( :) ). De är av en ras som mognar ganska sent och blir ganska gamla, om det kan ha något med...
Svar
2
· Visningar
1 419
Senast: Real_Life
·
M
Övr. Hund hej jag har en tibbe terrier tik som är parad hon har nu bara 15 dagar kvar...hon kräktes vid vecka 5 och har svullna rosa tissar men...
Svar
18
· Visningar
1 750
Senast: Bee Sweet´s
·
Övr. Hund Vi har en gråhundstik som är ca. 8 månader. Hon är jätteduktig på att vara lös på gården, vi kan säga till henne att stanna hemma när...
Svar
1
· Visningar
685
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund Har en 14 månaders JR hane. Har problem att få honom att koppla av och jag lyckas nästan aldrig få honom trött. Att ut och gå räcker...
Svar
10
· Visningar
1 229
Senast: Iddefixen
·
Övr. Hund Eller ja, inte kanske ny men en till. :) Har redan en på 2½ år och en fyrvägskorsning. Denna gång bestämde jag mig för en renrasig...
Svar
9
· Visningar
1 031
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Är inte det här liiite väl att gå runt problemet? Men den lär ju lukta friskt sedan :crazy: http://home.swipnet.se/~w-98396/695855.html
Svar
13
· Visningar
1 862
Senast: Zmulan
·
E
Övr. Hund Hejsan! Jag har en vovve, (som blev till i en tjuvparning), hon är 25% OES (Mor) 12,5% BC, Schäfer, Labrador och Groendal (osäker på...
2
Svar
26
· Visningar
2 373
Senast: ewa_85
·
B
Övr. Hund Jack Russellhanne Harry bortsprungen. Info samt bild finns på länken: www.jrtcofsweden.se/efterlysning.htm Ägarna och styrelsen på...
Svar
1
· Visningar
700
Senast: Smillan
·
Övr. Hund För ngr timmar sen hämtade jag min lilla hund, en 4 mån jackrussell kille. Han har varit orolig och gnällt, men nu ligger han i soffan...
Svar
6
· Visningar
847
Senast: EmelieR
·
M
Övr. Hund Ni som prenumererar på den kanske vet hur ofta nummrena kommer och när nästa bör komma. Jag har bara fått ett sen i höstas och nu börjar...
Svar
17
· Visningar
986
Senast: Smillan
·
S
Övr. Hund Nu kan jag äntligen visa kort på min hund. :banana: Tack alla ni som hjälpt mig på bästa sett :smirk:
Svar
2
· Visningar
618
Senast: strumpan
·
Övr. Hund Ja det är frågan.. Mulle blir bara värre och värre, vi står fortfarande kvar på ruta noll. Han vägrar nu oxå att äta när husse ger...
2
Svar
23
· Visningar
2 079
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Jag och min sambo kommer troligen att skaffa hund. Inte just nu utan tidigast till hösten. Jag är ute i god tid och har redan haft...
Svar
4
· Visningar
943
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund I många omplacerings annonser så står det ofta att läsa denna lilla mening (Gärna till någon på landet) Varför är det så? vad tror ni...
Svar
11
· Visningar
1 043
Senast: Milosari
·
G
Övr. Hund Satt och tittade på ZTV, där det gick ett program om polishundar i USA. Två frågor ploppade upp: 1. I USA räknas ju en polishund...
Svar
4
· Visningar
1 184
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Just nu är jag i en otroligt jobbig del av mitt liv och helt ärligt vet jag inte alls vad jag ska göra... sitter bara och gråter...
2
Svar
36
· Visningar
3 747
Senast: MicroMonster
·
Övr. Hund Min man och jag har nu beslutat att köpa en hund till. Vi har det bra ställt och bor på landet. Vår nuvarande hund är en dobermanntik...
2
Svar
32
· Visningar
3 008
Senast: Oradors matte
·
I
Övr. Hund Chinese Crested! Jag har blivit lite intresserad av denna ras & därför frågar jag alla lyckliga "Kines" ägare (fodervärdar m.m.) om de...
Svar
4
· Visningar
1 172
Senast: Macke
·
Övr. Hund eller mästerfotografen har gjort det igen :cool: :D frostiga nosen snön är lite väl djup enligt M isblocket ska dööööö på...
Svar
14
· Visningar
810
Senast: GaurdianAngel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp