Bukefalos 28 år!

Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

O
Övr. Katt Har sedan 1½ år en underbar birmahona - hon är helt klart världens snällaste katt. I början av sommaren skaffade jag ytterligare en...
Svar
2
· Visningar
752
Senast: oskis
·
Övr. Katt Brukar ni ge era katter "tuggben" än något slag? Alltså något ätbart med tuggmotstånd. Behöver lite nya tips på vad katterna kan få att...
2
Svar
26
· Visningar
10 659
Senast: Eda
·
P
Övr. Katt Vår katt har börjat sitta och trampa sin filt den senaste veckan. Vi tog honom från ett katthem för ca. 2 månader sen. Har hört att...
Svar
10
· Visningar
5 255
Senast: mackan
·
R
Övr. Katt Jag har en katt med jätte stora hörntänder uppe. Dom får inte plats i munnen och tandköttet får liksom en ficka. Är det något känner...
Svar
14
· Visningar
12 117
Senast: Rikkan
·
M
Övr. Katt \"The Flying Cats\" Nu har världsstjärnorna gjort en strålande uppvisning och det pratas definitivt om en stor turné runt om på...
Svar
7
· Visningar
951
Senast: glimmie
·
Katthälsa förutom att katten hasar/åker kana.... (som jag antar de även kan göra om de har lös avföring) finns de andra "symtomer":crazy: tex...
Svar
3
· Visningar
5 445
Övr. Katt Jag har haft katt hela livet men just detta har jag aldrig funderat på förr; hur ska en kattmage kännas? Isolas mage är mjuk och går...
2
Svar
36
· Visningar
7 159
Senast: Tassetass
·
R
Övr. Katt \"Step-in\" sele Såg hos veterinären häromdagen att de sålde "step-in" selar/koppel för katter. Tyckte att det verkade väldigt smidiga...
Svar
7
· Visningar
2 226
Senast: Ritz
·
Övr. Katt \"Ställa ut\" korsningskatt utan papper? Jag har en fullständigt underbar (jaja, det säger ju alla *s*) perserblandning på 10 år...
Svar
7
· Visningar
1 060
Senast: Sol
·
A
Övr. Katt \"Spinner vidare\" på Maine Coon... Jag funderar ju på att skaffa mig en Maine Coon-katt så fort jag får egen lägnhet (som jag nämnt i...
Svar
3
· Visningar
1 265
Senast: Pennylane
·
N
Övr. Katt Jag har två katten som ska vara så kallade skeppskatter. De har en tå mer än andra katter och en liten "krok" på svanstippen. Är det här...
Svar
8
· Visningar
17 068
Senast: JustME83
·
Övr. Katt Mor å far har tre missar, de två honorna (bägge kastrerade) har aldrig kommit överens (på 5 år) utan den ena jagar den andra som blir...
Svar
4
· Visningar
860
Senast: Haukur
·
Katthälsa Nu hoppas jag att ni här på buke ska kunna hjälpa mig. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det här men det är så att jag för någon...
Svar
6
· Visningar
6 507
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Släppte ut katterna som vanligt i morse och dom kutade genast ner till stallet som vanligt, trots att det regnade så ville dom ut...
Svar
3
· Visningar
2 094
Övr. Katt Hej! Nu är jag nyfiken! Jag har läst det så många gånger på olika uppfödares hemsidor så nu vill jag veta varför och hur ni tänker...
Svar
12
· Visningar
4 388
Senast: Sol
·
Katthälsa Vi har en katt på foder från uppfödaren. När vi fick henne förklarade ägaren att hon ibland då hon blev orolig av en eller annan...
Svar
6
· Visningar
1 197
O
Övr. Katt Eftersom att min katt som numera är fyra år gammal går under ständigt avlivningshot hos mina föräldrar ska jag nu ta hem henne till...
Svar
3
· Visningar
2 350
Senast: kem
·
Övr. Katt Min katt Lajlo, 8 månader, haltade imorse, när jag vaknade... Jag tänkte "vad fan är det nu då"? och steg upp och klämde och kände om...
Svar
10
· Visningar
3 621
Senast: Illiana
·
Övr. Katt Jag har sett dessa pluppar som man kan fästa på kattens klor dyka upp lite var stans och för en tid sedan såg jag en uppfödare som...
Svar
10
· Visningar
1 474
Senast: Sol
·
Övr. Katt Min älskling :love: :love:
Svar
7
· Visningar
876
Senast: Tviggy1081
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp