Bukefalos 28 år!

Alla former av dating, del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Man ska bli så supersmickrad att man blir helt till sig tror jag är tanken. Funkar nog med en del, beroende på hur man är som person.

Kontraproduktivt. Det är sexigt med folk som vet vad dom själva "bring to the table", så att säga.

Samma med negging. Jag tänker "vilken dryg jävel" och går där ifrån. Vad är det för fel på att bara hänga och hålla normal konversation, liksom? :p
 
OMG vad parig jag känner mig just nu. Dejten är ledig några dagar och bor hos mig. Vi har storhandlat, lagat mat åt varandra, kollat på serier i sängen, han har varit med mig i stallet och han har ridit.
Å ena sidan väldigt mysigt. Å andra sidan ser jag fram emot egentid och ensamhet. Och förstås lite panik över att det här säkert tolkas som att vi håller på att bli seriösa (från båda parter).
 
Den långa tjejen tog upp längdfrågan nu . Hon sa "Förresten då vet att jag är ganska lång va? Längre än dom tjejer jag känner iaf".
Hon berätta då att hon är trött på aldrig kunna ha högre skor och fråga om jag var längre henne.
Ja, såklart hon lät märkbart besviken när jag berättade att jag var lika lång. Det vart tyst och hon har inte svarat mer.
Aja, jag hade ju hoppats att hon inte var längdfixerad men tji fick jag då :(
 
Den långa tjejen tog upp längdfrågan nu . Hon sa "Förresten då vet att jag är ganska lång va? Längre än dom tjejer jag känner iaf".
Hon berätta då att hon är trött på aldrig kunna ha högre skor och fråga om jag var längre henne.
Ja, såklart hon lät märkbart besviken när jag berättade att jag var lika lång. Det vart tyst och hon har inte svarat mer.
Aja, jag hade ju hoppats att hon inte var längdfixerad men tji fick jag då :(

Äsch. Då går man vidare och hittar någon bättre!

Jag kan tycka att det av praktiska skäl är skönt att ha någon som är relativt jämnlång. Men hade jag träffat någon som jag verkligen gillade och denne hade varit betydligt längre eller kortare så hade det kvittat. :)
 
Den långa tjejen tog upp längdfrågan nu . Hon sa "Förresten då vet att jag är ganska lång va? Längre än dom tjejer jag känner iaf".
Hon berätta då att hon är trött på aldrig kunna ha högre skor och fråga om jag var längre henne.
Ja, såklart hon lät märkbart besviken när jag berättade att jag var lika lång. Det vart tyst och hon har inte svarat mer.
Aja, jag hade ju hoppats att hon inte var längdfixerad men tji fick jag då :(

Då har ni ju något gemensamt ;)
 
Den långa tjejen tog upp längdfrågan nu . Hon sa "Förresten då vet att jag är ganska lång va? Längre än dom tjejer jag känner iaf".
Hon berätta då att hon är trött på aldrig kunna ha högre skor och fråga om jag var längre henne.
Ja, såklart hon lät märkbart besviken när jag berättade att jag var lika lång. Det vart tyst och hon har inte svarat mer.
Aja, jag hade ju hoppats att hon inte var längdfixerad men tji fick jag då :(

Meh, vad tråkigt! Jag blir nog längre än Herr Perfekt i klackar (tror jag?) och jag känner mig rätt sexig då faktiskt :D Fast, det kanske inte är lika roligt om det alltid är så, kan jag också ha förståelse för.
 
Meh, vad tråkigt! Jag blir nog längre än Herr Perfekt i klackar (tror jag?) och jag känner mig rätt sexig då faktiskt :D Fast, det kanske inte är lika roligt om det alltid är så, kan jag också ha förståelse för.

Det här med att känna sig sexig i klackar... Förr när jag var singel och skulle ut på "singel-mingel-rundor" så tog jag alltid på mig klackar för att jag kände mig sexig då. När jag väl kom ut på mingelrundorna så kände jag mig mer som en klumpig jätte än en sexig långskånk som jag uppfattade mig själv i spegeln :rofl:

Blev väl sisådär 194 cm i mina klackar... ganska lång, men det finns de som blir längre :angel:
 
OMG vad parig jag känner mig just nu. Dejten är ledig några dagar och bor hos mig. Vi har storhandlat, lagat mat åt varandra, kollat på serier i sängen, han har varit med mig i stallet och han har ridit.
Å ena sidan väldigt mysigt. Å andra sidan ser jag fram emot egentid och ensamhet. Och förstås lite panik över att det här säkert tolkas som att vi håller på att bli seriösa (från båda parter).

Jag läste parig som att du ville para dig :laugh:

Det kan faktiskt vara mysigt ibland att få vara lite parig kan jag tycka :) Inte gå på dejt utan bara få göra vardagliga saker ihop.
 
Det här med att känna sig sexig i klackar... Förr när jag var singel och skulle ut på "singel-mingel-rundor" så tog jag alltid på mig klackar för att jag kände mig sexig då. När jag väl kom ut på mingelrundorna så kände jag mig mer som en klumpig jätte än en sexig långskånk som jag uppfattade mig själv i spegeln :rofl:

Blev väl sisådär 194 cm i mina klackar... ganska lång, men det finns de som blir längre :angel:

Haha :laugh: Ja, själv blir jag väl bara kring 175 i mina klackar :D Men har kompisar som är långa och tycker det är sexigt när dom blir lååååånga :p
 
Senast ändrad:
Meh, vad tråkigt! Jag blir nog längre än Herr Perfekt i klackar (tror jag?) och jag känner mig rätt sexig då faktiskt :D Fast, det kanske inte är lika roligt om det alltid är så, kan jag också ha förståelse för.

Ja, jag tycker det också lät nice att vara jämnlång :).
Hon berätta dock nu att ingen av hennes ex har varit längre heller. Så det verkar inte va en dealbreaker iaf. Men ja nog lät hon lite besviken allt. Vi får väl se om det blir nåt av det. Men annars får man väl leta vidare då...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Liksom ensam mamma söker, Bachelor och annan multi-dating. Varför köra denna kränkande urvalsmetod. Typ jag dejtar er alla samtidigt och...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
11 538
Senast: MJLee
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
13 14 15
Svar
281
· Visningar
11 275
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
14
· Visningar
688
Senast: em76
·
Skola & Jobb Vet att jag såklart kan kontakta skolan bara undrar om detta är något obegripligt för fler än mig?? Jag tappar bort mig i detta med SFS...
Svar
10
· Visningar
598
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp